Ieri, Alice a avut nevoie să facă o modificare pentru altcineva aflat deja în roaming. Nu era ceva complicat, dar din păcate nu se putea modifica prin mail sau online.
Bun, sună la call center-ul Vodafone să vadă cum poate proceda. La primul apel a așteptat o jumătate de oră și nu a răspuns nimeni. La al doilea a reușit să vorbească cu cineva, a primit o recomandare și apoi ar fi trebuit să revină cu un apel la *222 pentru finalizarea ultimului pas.
Dacă mă întrebați pe mine, faza cu “reveniți cu un apel la *222” a fost un troll. Au mai urmat încă trei sau patru apeluri, pe care nu a avut răbdarea să le ducă până la sfârșit. Deci până acum perioada totală de așteptare a fost vreo 2 ore și jumătate.
Am aflat apoi de pe Facebook, că se întâmplă frecvent ca Vodafone să nu mai răspundă la *222, așa că dacă vrei într-adevăr să vorbești cu cineva, trebuie să suni contra cost la un “număr de urgență”.
Ok, ne asumăm. Plătim 0.65€ pentru apel, doar să rezolvăm. Sunăm, ne răspunde prompt un operator care spune că nu se poate ocupa, pentru că sunăm de pe un abonament, iar modificarea trebuie făcută la o cartelă. “Numai un moment, vă fac legătura cu un coleg…”
După încă 30 de minute de așteptare am închis telefonul. O zi întreagă nu este de ajuns să rezolvi o problemă la Vodafone.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Din pacate si eu confirm experiente negative cu partea umana a firmei.De prin aprilie le cer o oferta de prelungire.In afara ca am dat peste o consiliera cu probleme grave de politete, nimic notabil.La ultima interactiune a ramas ca ma cauta ei.Asa a ramas.