După ce s-a vorbit mai bine de un an despre el, astăzi, 17 mai, Uber anunță lansarea Uber Eats în București.
UPDATE: Folosiți codul eats-uber90revo ca să primiți o livrare gratis și să mă faceți și pe mine mai gras 😀
Pentru început, sunt 100 de restaurante în aplicație, printre care cele din grupul City Grill (Trattoria Buongiorno Restaurant Pescăruș, City Grill, Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor), Pizza Bonita, Pep&Pepper, Japanos, El Torito, dar și restaurante mici precum Simbio, Atelierul de Tarte, BurgerVan, Finca by Alioli sau Fish House.
Ubers promite că timpul mediu de livrare este de sub 40 de minute și că pe viitor va ajunge sub 35 de mintute. Serviciul va funcționa între orele 10:30 și 22:00 în zona centrală a orașului și în cartierele Dristor, Parcul Tineretului, Tei, Drumul Taberei, Pipera. Dacă ții musai să comanzi și nu ești în zona de livrare poți să comanzi într-un alt punc și să te întâlnești cu cel care face livrarea. Apropo, livrarea se face cu biciclete, scutere și mașini.
În aplicație vei putea filtra după preparate, preț, timp de livrare sau restricții dietetice. Se plătește cu cardul direct în aplicație, iar apoi poți urmări comanda în timp real. Nu există comandă minimă, însă există o taxă fixă de livrare de 7.5 lei, indiferent de cât comanzi. Se poate și programa o comandă, care să vină la o anumită oră. După livrare, ca de obicei, poți oferi rating restaurantelor.
Uber a integrat și o parte de machine learning în aplicație, care-ți va recomanda “adrese de livrare din trecut, mâncarea preferată, opțiuni cu timp de livrare mai mic de 25 de minute sau feluri populare din apropierea adresei tale. Aceste recomandări se vor baza pe comenzile anterioare și pe variabile precum ora și locul livrării.“. Iar pentru managerii restaurantelor există o întreagă interfață cu date statistice.
Deși sunt în zona de livrare, deocamdată nu am primit notificare că au început livrările. Dacă primesc, voi comanda și voi povesti cum decurge totul.
UPDATE: Am comandat prin aplicație, așa că pot să vă arăt screenshot-uri din aplicație și câteva detalii:
Și marele premiu:
Câteva observații:
- Cred că aplicația filtrează și îți arată doar restaurantele din zona ta. Mi-ar fi plăcut să comand și ceva de mai departe, chiar dacă trebuie să aștept mai mult. De exemplu la “hamburgeri” nu am decât două variante;
- Categoriile de restaurante mi se par bine organizate;
- Erau deja preparate “out of stock” și restaurante “închise” când am dat eu comanda;
- Timpul estimat inițial de livrare era mai mare, apoi a scăzut;
- Livrarea s-a făcut în 20 de minute, deci foarte repede;
- E foarte tare că poți da rating separat livratorului, restaurantului și fiecărui restaurant în parte;
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.