Când ne-am întors cu Wizz Air-ul de la Roma s-a întârziat îmbarcarea. Deja după vreo 5 minute în jurul nostru s-au încins spiritele. Bineînțeles, erau dorei care așteptau de o oră în picioare în fața porții, de parcă nu tot locul ăla îl prindeau în avion.
Cum toată lumea din jur era perfectă, au început să comenteze: “se uită la juma’ de kil în plus și ei ia uite, întârzie ei juma’ de oră”, “dai atâția bani pe bagaje/bilet și ei întârzie”. O doamnă chiar se aștepta să primească ceva cadou, pentru întârziere: “parca văd că nu ne dau nimic, nici măcar o cutie de bomboane.”. Toate astea pentru ca în final să ajungem pe Otopoeni cu doar 5 minute întârziere. Bineînțeles, după ce au stat vreo 10-15 minute în picioare, pentru că toți s-au ridicat imediat ce a apărut semnalul de decuplare al centurilor.
Şi la fel se întâmplă și cu Blue Air și cu Ryanair. Oamenii nu înțeleg ce înseamnă low cost. Eu tratez zborul cu avionul ca pe o cursă cu un autobuz mai mare. Uneori vine la timp, alteori întârzie. Nu înțeleg de unde atâtea pretenții.
Ştiți ce mișto este să fii printe ultimii care trec de poartă? Stai tot timpul jos în timp ce ceilalți stau la coadă în picioare, nu te înghesui nici pe culoarul avionului. La fel și la aterizare. Stai jos și te uiți la ei cum stau blocați pe culoar. Asta înseamnă să fii mafiot, nici nu mai ai nevoie de business class.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
La wizz parca nu se da loc decat contra cost, ca sa prinzi 2-3 locuri unu langa altul poate te inghesui. Si cu bagajele de mana mari, am vazut cazuri cand nu e loc in zona ta si trebuie sa ii gasesti loc pe altundeva.
Daca am ghiozdan si loc pe bilet stau cum zici tu. La fel si la coborare 🙂
Dap, dacă faci check in online primești 2 locuri unul lângă celălalt.
mai nou se da loc. si daca nu iti convine, il schimbi contra cost. dar e cu locuri, deci nu mai e pe principiul “primul venit primul servit”
A, oki .. anul trecut nu era asa 🙂