Revista Biz a publicat astăzi topul celor mai puternice 100 branduri românești. Pentru mine întotdeauna este interesant să știu care sunt preferințele românilor în privința brandurilor pe care le aleg, cu atât mai mult cu cât acestea sunt românești. Iar în ultimul timp observ o ușoară înclinație a românilor spre produsele locale.
Totuși, sondajul este realizat online și nu ține cont de indicatorii comerciali, iar indicatorii măsurați sunt destul de abstracți. “Studiul vizează măsurarea “puterii” mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori”. Găsiți mai multe detalii despre metodologie în articolul din Revista Biz. Tot acolo găsiți și topurile complete per categorie.
Locurile întâi pentru fiecare categorie în parte sunt adjudecate de:
- Borsec – ape minerale
- Poiana – dulciuri
- Gerovital – produse de igienă
- Petrom – servicii
- eMAG – Retail
- Napolact – produse alimentare
- Arctic – bunuri de folosință îndelungată
- Ursus – băuturi alcoolice
Pentru mine Gerovital pe primul loc general nu-i o surpriză. Sigur nu l-aș fi pus în fața altor branduri din topul general dar la categoria “produse de igienă” își merită locul. Eu nu îi dădeam importanță brandului până acum doi ani și acum am ajuns să folosesc zilnic un produs de la ei.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Elmiplant peste Emag. Daca inteleg de ce un roman din trei cumpara de pe eMAG, chiar nu inteleg ce produs de la elmiplant foloseste un roman din 2,5 🙂