Telekom lansează platforma Telekonomie, în întâmpinarea românilor îngrijorați de contextul actual

By | June 4, 2020

Telekom s-a prins că românii sunt atenți la buzunare în această perioadă, așa că bat în continuare monedă pe serviciile lor la prețuri cât mai mici, pe principiul “cutting costs, not benefits”. Iată trei slide-uri din conferința lor, care mi-au atras atenția:

Fascinant mi se pare primul slide, care spune că românii sunt acum mai îngrijorați de situația financiară decât de sănătate. Din punctul meu de vedere nu ar trebui să fie așa. Bani poți face oricând, însă o problemă de sănătate nu ar trebui amânată, pentru că pe termen lung poate avea consecințe mult mai nasoale (care, evident, pot duce la pierderi și mai mari de bani). Așadar, eu voi fi întotdeauna mai preocupat de sănătatea mea și a celor din jur decât de bani.

În fine, ca o consecință a scăderii veniturilor, apar probleme legate de economisire. Așa că majoritatea încearcă să taie din cheltuieli. Platforma Telekonomie reunește ofertele “cost efficent” din partea Telekom. De exemplu:

  • Internet mobil și minute nelimitate cu 50% reducere pentru 12 luni (de la 6 € la 3 € pe lună pentru primul an);
  • Telefoane în rate de 5€ (Samsung Galaxy A20e) și 6€ pe lună (Huawei P40 Lite E), la pachet cu abonamentul de 6€ redus la 3€ pentru primul an;
  • Telekom Smart TV Stick cu 50% reducere pentru primele trei luni (adică la 7.5 lei);

Așa cum preziceam la articolul anterior, Telekom Smart TV Stick pare că se bucură de un mare succes în rândul clienților, ca de altfel orice soluție wireless, care nu presupune găuri prin pereți:

Sincer să fiu, înțeleg mentalitatea de “cost reduction” a celor afectați de COVID19, însă eu nu aș face compromisuri la lucrurile pe care le folosesc zilnic. Și aici mă refer mai ales la internet și telefonie mobilă, a căror utilizare a crescut până la ceruri în timpul pandemiei. Mi se pare că prețurile au ajuns deja la un minim absolut, iar sub acest preț va fi afectată direct sau indirect calitatea serviciilor. Și procesul de customer care face parte din acest preț și sunt convins că vor fi mulți care vor trece la oferta de 3€ și apoi se vor plânge că nu au propriul angajat Telekom care să stea tot timpul lângă ei și să le răspundă la orice nedumerire.

În rest, Telekom continuă comunicarea cu ciobani. Pe Ghiță l-au rebranduit acum în Gheorghe, și și-au mai angajat un cioban pe nume Niță (care cred că-i rachetz-ul de la Mondenii – Alex Bogdan).

Pe lângă asta, pe următoare perioadă au schimbat și sigla, pentru a întări ideea de apropriere față de români. Noua siglă Telekom va fi tricoloră:

Cam atât. Dacă v-au atras atenția ofertele Telekom, verificați-le cu atenție pe site, pentru că fiecare dintre ele are diverse condiții.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Un comentariu la “Telekom lansează platforma Telekonomie, în întâmpinarea românilor îngrijorați de contextul actual

  1. Anda Gabriela Moc

    Sincer …parca m-ar tenta si pe mine stick ul…as vrea sa vad ce poate sa faca dar nu stiu daca se merita sa dau 15 lei pe luna pentru asa ceva. Daca cumva l-ai incercat sau ai auzit pareri impartaseste le cu noi pentru ca voi fi pe faza!

    Reply

Spune-ți și tu părerea: