Poate că nu este Burleanu prea îndrăgit, dar iată că de când a venit el prin preajmă, naționala a atras ceva sponsori. Mai întâi Bergenbier a redevenit berea fotbalului românesc, a urmat Bancpost care a devenit sponsorul principal și apoi a urmat parteneriatul cu Joma care ne și plătesc să purtăm pijamalele astea urâte, spre deosebire de Adidas.
Acum Telekom devine sponsorul principal al FRF. Nu știu ce se va întâmpla cu Bancpost, despre care tocmai vă anunțasem în martie că devine sponsorul principal. Probabil că acum vor fi sponsorul principal secundar. Sau poate cine știe, sunt mai mulți sponsori principali.
Oricum, mă încântă ideea parteneriatului cu Telekom, pentru că nemții își aleg foarte bine investițiile și parcă am un plus de siguranță pentru calificarea la Euro 2016. Parteneriatul este până în 2016, cu posibilitate de prelungire până în 2018 și prevede și anumite prime de performanță, despre care nu s-a vorbit.
Totuși, eu tot sper ca parteneriatul cu Joma să fie doar ca să-i înțepe un pic pe cei de la Adidas și să revină după cei 4 ani la echipamentele consacrate.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Naționala? Te referi la mazetele alea care se fac de maro pe teren??
Da, tipii ăia care ne reprezintă pe noi 🙂