Ştirea săptămânii trecute a fost că Uber coboară prețurile În București sub cele ale taxiurilor. Pe lângă această veste, pe care nu știu dacă să o interpretez ca pe una bună sau nu, au crescut și limita maximă de vechime a mașinilor acceptate în sistem: de la 10 ani la 15 ani.
De ultima modificare nu prea îmi pasă. Singura pretenție pe care o am de la o mașină este să aibă aer condiționat și eventual să fie pornit. Pe mine mă interesează în primul rând calitatea șoferului, nu tușesc dacă mă duc acasă în Logan.
Însă de scădearea tarifului, mi-e cam frică. Sper să nu afecteze comportamentul șoferilor. Sigur, sistemul funcționează pe bază de rating, dar și acel rating poate să scadă iar șoferii pot deveni mai ursuzi. Doar un singur lucru mă bucură. Că taximetriștii nu vor mai avea acel argument suprem: “da boss, da la noi e mai ieftin”. Să vedem dacă înțeleg ceva din faptul că o companie poate oferi transport mai ieftin și mai bun (ce-i drept, plătind taxe într-o țară bananieră). Probabil că nu.
Revenind, de când s-a schimbat tariful am mers de două ori cu Uber. Prima dată a fost chiar în prima zi cu noul tarif. Am dat de un nene politicos într-un Logan, care m-a întrebat dacă e ok să întoarcă undeva unde era linie dublă punctată și dacă vreau să dea drumul la aer. Nu părea prea afectat, mașina era primul model de Logan, deci probabil să fi fost dintre cei acceptați de curând în sistem, când a crescut vechimea mașinilor. Era mai degrabă entuziasmat să-mi povestească despre călătoriile lui prin China.
A doua oară a fost către aeroport. Un Opel Astra Sports Tourer foarte mișto cu un șofer care conducea la fel de calm și vorbea la fel de mult ca mine. Nu s-a plâns de nimic, a fost totul ok.
Voi ați mers recent cu Uber, cum se simte situația în teren?
P.S: Am văzut că acum au tot felul de promoții împreună cu parteneri. Dacă luați Uber către diverse baruri primiți discount la cursă și ceva din partea casei, la Divertilant aveți 1+1 gratis, la Therme se prelungește cu o oră pachetul de bază. Aruncați un ochi aici.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Am depus o cerere să devin partener – doar o coincidenta aplicarea noilor reguli, masina mea îndeplinea oricum regulamentul vechi. O să revin cu păreri și din postura de partener.
Am mers cu Uber înainte de aplicarea noului regulament si am întâlnit șoferi care aveau deja mașini mai vechi de 10 ani, dar în condiții bune (ex: Ford Mondeo 2001). Indiferent de mașină, calitatea șoferilor este mult peste cea a taximetriștilor, asta este clar. Nu cred că va afecta prea mult calitatea serviciului această scădere pentru că vine si cu un venit garantat pentru parteneri (bănuiesc că trebuie sa stea logati în sistem un număr minim de ore).
așa și așa. la uber select e ok. la uber x nu e chiar ok. ultimele 3 curse au fost cu loganuri care aveau la bord peste 200 de mii km și mergeau ca atare. plus șoferii care par taximetriști reîncarnați.