Orange împlinește 20 de ani și oferă 20 GB gratis timp de două luni. Trebuie să-i activați din cont.
Un nou Dieselgate, de data asta cu Audi. Au, șefu, nu trage de volan așa tare că-mi cresc emisiile!
Logitech are un software cu care poți controla 3 pc-uri cu un singur mouse. Cât de tare este asta?
Toate noutățile pe care le-a anunțat Apple ieri. O boxă și suport pentru NFC. Mindblowing!
Banca Transilvania îți oferă o soluție la cheie pentru magazinul online. O idee foarte bună.
Avansează cercetările pentru antimaterie. A fost observat spectrul antimaterie pentru prima dată.
Trotinetele românești e-Twow au specificații mincinoase. Şi nu vor să dea lămuriri. Păcat.
Vodafone blochează publicitatea în media care promovează știri false. Respectele mele pentru decizie.
OnePlus 5 se lansează pe 20 iunie. Toți cei pe care îi știu cu OnePlus-uri sunt foarte mulțumiți.
Ultima zi de “crazy days”, prima zi din “zilele casei tale” la eMAG. Reduceri la șezlonguri, scule, grătare.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Mc pt orange
Legat de Dieselgate, poftim niste resurse interesante legat de felul in care functioneaza sistemul:
https://media.ccc.de/v/32c3-7331-the_exhaust_emissions_scandal_dieselgate#video
http://cse.ucsd.edu/about/news/researchers-find-computer-code-volkswagen-used-cheat-emissions-tests
https://cseweb.ucsd.edu/~klevchen/diesel-sp17.pdf
Modul in care functioneaza e destul de pervers. Practic, la fiecare pornire a masinii, ea intra in modul de emisii reduse si doar daca detecteaza ca faci altceva in afara de un test de emisii se trece in modul normal.
Rezumat, masina gandeste asa: Trisez, trisez, trisez, Aaaaaaa nu e un test? Hai sa-i dau gaz si sa arunc noxele in stanga si in dreapta.
De parcă benzinarele ar fi așa de cinstite, și ar avea emisii cu adevărat mai mici decît motorinarele. Acuma dizelurile or fost luate în colimator și or pus tunurile pe ele: kilărim tot, radem tot ce mișcă. Apoi vor veni benzinarele să fie luate la rost. Așa cred io că se dorește să se implementeze noile technologii electrice.
Doar că pînă atuncea, tare aș mai vrea să văd cum or să fie TIR-uri pe benzină, cu cisterna de 10 tone trasă după ele, cum or să fie și dubițele utilitare tot așa pe benzină, și cum or să fie și tractoarele și macaralele alea uriașe de tot, să le văd tot așa, cu funcționare pe benzină. Eventual cu o adaptare și pentru Nitro… tare aș vrea să le văd pe astea…
Sa le luam pe rand.
1. Da, benzinarele au emisii mai mici decat dieselurile. Ceea ce un benzinar poate respecta cu doar un simplu catalizator, un diesel are nevoie de filtru de particule si catalizator injectat cu uree.
2. Nimeni nu le-a pus cutitul la gat celor de la VW sa faca o campanie in care sustineau sus si tare “Clean Diesel”. Au facut-o de bunavoie, au fost verificati independent intr-un studiu si dintre toate masinile care scoteau noxe peste norma in afara conditiilor de test, ei au iesit cel mai rau. Plus, in loc sa recunoasca din start au mintit si tergiversat un an si jumatate investigatia.
3. TIR-urile, autocarele si autobuzele care folosesc diesel emit mai putine noxe decat un Polo diesel. Da, nu te inseala ochii. Pentru vehiculele de acel tip se fac teste in mers asa ca nu au cum sa triseze si intotdeauna se incadreaza in norme. Un Polo insa trebuia sa se mentina in norme doar pe un banc de proba si atat.
http://nordicroads.com/new-diesel-buses-pollute-less-than-new-diesel-cars/
4. La scara larga si echipament indsutrial nu se va schimba nimic. Chit ca un vapor de croaziera emite atat de multe noxe incat pana si Bucurestiul ar fi invidios:
https://www.theguardian.com/environment/2016/may/21/the-worlds-largest-cruise-ship-and-its-supersized-pollution-problem