Da, Spotify, serviciul de muzică lansează trei reclame mișto care vor rula și la TV și în mediul digital. Pardon, voiam să spun că lansează “o nouă campanie de comunicare, celebrând diversitatea creatorilor și utilizatorilor platforme.”
Prima e cu hâțgionul ăla barosan care îți taie fața în trafic. Uneori la figurat, alteori la propriu. Acum știm de ce este așa de frustrat mereu:
A doua este filmată în rectoratul UPB și reproduce perfect atmosfera de când am terminat eu facultatea. Tot așa eram și noi, cu părul permanent și ochelari cu rame groase. Și toți avem Benzuri cu care ne plimbam după cursuri.
Iar în a treia este orice casă tipică din România:
Glumesc, evident. Reclamele sunt făcute probabil pe idea de a se mula pe niște stereotipuri pe care apoi să le scoată din banal. Mie mi-au plăcut reclamele, chiar dacă n-ascult niciunul din artiștii din ele. Nici nu știu cu cine altcineva ai fi putut să faci astfel de spoturi în România.
Oricum, mișto ideea, dacă m-aș uita la televizor mi-ar plăcea să văd mai des reclame ieșite din tipar și nu reclame la Farmacia Inimii, Fortifikat, Betano și Casa Pariurilor.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.