Nu o să vă întreb dacă anul acesta vi s-a părut o ediție mai tare decât cea de anul trecut, pentru că aici lucrurile sunt subiective. Cei care căutau un anume produs și nu l-au găsit vor spune că sunt dezamăgiți, cei care au găsit o ofertă bună la produsul pe care-l urmăreau se vor declara mulțumiți.
Aș vrea să vă întreb cum vi se pare că evoluează acest concept? Vi se pare că lucrurile se îmbunătățesc sau se strică? Eu mă bucur că anul acesta majoritatea magazinelor au căzut de acord asupra datei. Mai sunt unele care au avut derapaje cu Black Friday de paște, Black Friday marțea și tot așa. Am văzut că în general nu sunt priviți bine de către clienți și asta mă bucură. Sunt și magazine care cresc prețurile înainte. De exemplu Domo. Dar … pădure fără uscături?
Magazinele care fac oferte sunt în linii mari aceleași de anul trecut. Surpriza celor de la eMAG (bonuri de carburant) m-a dezamăgit anul acesta. De fapt, cred că au creat așteptări false când au spus că supriza va fi mai mare decât mașinile de anul trecut. Toși se așteptau la case, bărci sau avioane.
Cu toate astea, anul acesta am avut la eMAG cel mai scump produs vândut vreodată online – un X6 de 66.500€. Până ieri la ora 18:00 s-au vândut 44 de mașini. În primele 4 minute s-au vândut 100 de produse pe secundă. Am văzut multe magazine care și-au învățat lecția și și-au pus serverele la punct (ex: F64). Am văzut și magazine cu strategie proastă, ca Altex, care și-a invitat oamenii să se calce în picioare în magazine. Voi ce părere aveți de toate astea? Ne îndreptăm într-o direcție bună sau se degradează încet-încet conceptul?
[poll id=”61″]
Saptămâna trecută am aflat că nimeni nu apelează la agenții pentru concedii.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Mai avem de lucru dar cred ca directia e buna. Eu am profitat de reducerile de la iStyle unde chiar s-a simtit diferenta. 🙂
Corina, la ce parte crezi că mai este de lucrat?
In primul rand nu ar trebui sa li se permita sa mareasca preturile inainte de black friday. Am vazut practica pe mai multe site-uri – emag de exemplu. Nu stiu daca teoretic exista sau nu, dar o lege ar fi binevenita.
In al doilea rand, noi ca si consumatori trebuie sa fim bine pregatiti. Pentru mine acesta cred ca e primul an cand cumpar ceva de black friday. Motivul? Aveam un wishlist pregatit si urmaream anumite produse de ceva timp. Cand pretul a fost redus substantial (“pe bune”) am hotarat ca merita.
In al treilea rand, inca mai e de lucru la infrastructura IT. Am vazut si anul acesta site-uri inaccesibile datorita traficului.
Eu ca și cumpărător sunt întotdeauna pregătit pentru reduceri 😀 Aia cu legea nu se poate întâmpla niciodată 🙂
Pingback: Lista cu magazine participante Black Friday 2014 + live blogging | revoblog.ro
Are dreptate Corina. Toate magazinele au facut mizerii cu preturile… dar au fost si cateva reduceri.