Luni noaptea, pe la ora 2, am luat un Taxify de la aeroport. Am deschis aplicația, am văzut -50% promo, am chemat mașina și apoi mi-am văzut liniștit de somn. A doua zi am văzut că am plătit 56.80 lei pe acea cursă, și nu prea înțelegeam de unde și până unde.
Abia apoi am observat că acel promo de -50% este doar în limita a 12 lei. Având în vedere că valoarea cursei era mai mare, eu am primit, de fapt, doar o reducere de 12 lei de la suma întreagă, nicidecum 50% reducere.
Bineînțeles, în ecranul principal al aplicației nu scrie decât “-50% PROMO”. Trebuie să intri la secțiunea “Payment” ca să afli care sunt adevăratele condițiile ale acelei oferte.
Părerea mea este că acolo unde încăpea “-50% PROMO”, ar fi încăput și un “maxim 12 LEI” dedesubt. Pentru că în felul în care este executată “promoția” acum, eu o numesc minciună prin omisiune. Sigur, este făcuta în așa fel încât să aibă o portiță de scăpare în caz că apar lamentări. Dar când o pățesc și alți oameni, e clar că problema nu este la noi. Și nici la mine nu este prima dată când observ ceva dubios.
Nici nu mai contează cine are dreptate, contează că utilizatorul se simte păcălit. Iar pe termen lung, asta va avea implicații. Și pentru că nu vreau să stau să fac pe polițistul și să citesc ce scrie în fiecare colț al aplicației de fiecare dată când dau o comandă, o să iau și eu o pauză de la mers cu Taxify.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Mda!ai dreptate!!este o minciuna prin omisiune si de aceea eu prefer sa folosesc masina personala