Proiectul pentru interzicerea mașinilor sub euro 4 în București era un lucru bun

By | April 28, 2018

Dacă ați văzut proiectul care circulă pe Facebook pentru interzicerea mașinilor sub euro 4 în București, puteți să stați liniștiți. Era doar un proiect, nu s-a aprobat. Cu toate astea, nu ar fi fost o idee rea. Cu toții știm că Bucureștiul se sufocă. Și cum Firea nu este în stare să gândească un plan prea complex, aceasta ar fi fost o idee simplă de pus în practică. Plus că n-am fi fost primii care aplică o astfel de măsură.

În ultimii ani am început să evit să mă plimb pe jos pe marile bulevarde din cauza noxelor (și a zgomotului). Dacă trebuie să ajung din punctul A în punctul B, prefer să merg mai mult, dar să o iau pe o rută mai șerpuită, printre blocuri și străduțe. Evit să merg pe timp de zi pe Bulevardul Nicolae Bălcescu sau Șoseaua Pipera. Dacă trebuie să trec pe aici, o fac doar seara. De luat masa la o terasă pe marginea bulevardelor nici nu se pune problema.

Revenind, interzicerea mașinilor sub euro 4 în București mi se pare de bun simț. Este o normă care a intrat în vigoare în anul 2005. Au trecut mai bine de zece ani de atunci și s-a ajuns la euro 6. Bine, nu-mi fac iluzii că o astfel de lege ar intra în vigoare prea curând. Va fi nevoie de un primar curajos pentru așa ceva, care să-și asume o scădere în popularitate.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

5 comentarii la “Proiectul pentru interzicerea mașinilor sub euro 4 în București era un lucru bun

  1. Florian

    E ca și cum am pedepsi oamenii pentru ca sunt saraci și nu au ce cauta pe tarlaua bogaților. In aceasta ordine de idei ar trebui sa nivelam tot cartierul ferentari și sa facem un teren de golf sau piste pentru mașini. Numai prostii visează unii

    Reply
    1. Revo Post author

      Cei care nu au carnet sunt tot săraci? Nu. E ca și cum ai pedepsi 2 milioane de oameni pentru că nea Fane vrea să meargă cu un Wartburg prin oraș.

    2. Marius Ion

      Se pare ca nu intelegi problema in esenta, si esti ignorant. aici vin doar cu punctul meu de vedere

      1. Daca ai permis nu inseamna ca trebuie sa ai masina, sau sa conduci non stop(familie de 4 persoane are 4 masini, dintre care 2 sunt harburi, dar au doua “ca sa fie”)
      2. Toata lumea se plange de traficul aglomerat dar nu ati lua autobuzul(cate masini doar cu o singura persoana vedeti la semafor? da stiu… fan uber si RATB)
      3. Cate locuri de parcare din fata blocului sunt ocupate de harburi? care sunt pornite odata la luna, si ruginesc in locul ala de parcare?
      4. Tinand cont de calcule pe termen lung, si intretinere la sfarsitul zilei cu cat platesti pe piese , intretinere si consum de conbustibil in 4 ani iti cumperi masina noua
      5. Voi nu realizati ca, copii nostrii nu vor mai avea aer de respirat, daca noi continuam asa, si sa tinem de mandria noasra, sa stam la bloc dar sa avem in parcare 3-4 masini? pentru ca asa en aratam valoarea,

      Solutii sunt multe, noi sa nu mai fim atat de egoisti, si sa nu ne mai aprindem, vai domne saracii de ei…. nu isi permit…. bun, nu conduci, iei un taxi, uber, RATB,
      pentru cei cu masini vechi va pot recomanda un kit de conversie electrica.

      Si da am si eu masina , euro 4 , permis de vr-o 9 ani. si nu m-ar fii deranjat o altfel de lege.

  2. Ivan

    As fi de acord cu un astfel de proiect,dar sa lase un timp mai indelungat pt o astfel de masura.Sa spunem 2 ani.Din “20 douazeci” non euro ,euro 1 ,2 si 3 sa nu mai poata circula.Nu sunt de acord sa intre o astfel de masura dupa 6 luni.De unde naiba scoti bani sa cumperi una macar euro 5 draga Revo?
    Am o singura masina Nubira euro 2( cam 10.000 pe an fac cu ea).Vreo 2 concedii si ceva drumuri prin Bucuresti din cand in cand.De ce sa imi ia acest drept asa din scurt?

    Reply
    1. Revo Post author

      Da, corect. Asta pot să admit, că este prea din scurt.

Spune-ți și tu părerea: