În această dimineață Dacia a publicat prețurile oficiale pentru Dacia Duster 2024 în România. Se știa deja din ianuarie care sunt prețurile de pornire pentru fiecare versiune în parte. Găsiți pe blog grila cu prețuri pentru fiecare versiune de echipare. Acum știm și prețurile pentru echipările opționale și un preț maxim pentru un Duster Full Options.
Am configurat și eu un Duster Hybrid 140 și pornind de la echiparea Journey, adică una dintre cele două de top, am mai adăugat o vopsea (500€) și două pachete opționale și am ajuns la un preț de 28.150 €
Iată și prețurile pentru pachetele opționale:
Eu am ales Parking Pack, care include cameră 360, detecție unghi mort, senzori acustici și Cold Pack 1, care include volan reglabil pe înălțime și parbriz, volan și scaune față încălzite.
Mai jos aveți și prețurile pentru accesorii cum ar fi portbagaj de pavilion, trepte sau chiar un cort. Nu o să vă mint, aș cumpăra și un cort 🙂
Mai atașez odată prețurile pentru cei ce nu au citit articolul trecut:
Essential
ECO-G 100 – 18.800 euro
Expression
- ECO-G 100 – 20.000 euro
- TCe 130 4X2 – 21.600 euro
- TCe 130 4X4 – 23.800 euro
- HYBRID 140 – 25.150 euro
Journey
- ECO-G 100 – 21.500 euro
- TCe 130 4X2 – 23.100 euro
- TCe 130 4X4 – 25.300 euro
- HYBRID 140 – 26.650 euro
Journey
- ECO-G 100 – 21.500 euro
- TCe 130 4X2 – 23.100 euro
- TCe 130 4X4 – 25.300 euro
- HYBRID 140 – 26.650 euro
În concluzie, așa cum am mai spus, prețurile mi se par foarte bune și conform cu promisiunea celor de la Dacia de “preț maxim sub 30.000 euro”. Prețul de pornire este de 18.800 € pentru versiunea Essential cu motor pe GPL și 28.150 € pentru un duster hybrid full options.
Dacă vă interesează mașina, vedeți și video + articolul meu de la prezentarea oficială. Sau intrați pe site-ul Dacia și găsiți acolo configuratorul.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Hm, care din ele, un mild hibrid 4×4 nepermanent manual cu 6 trepte sau un hibrid automat de 140 dar fara 4×2 ? In conditiile in care discutam de SUV. De ce ti-ai lua SUV fara 4×4 ? De ce nu Suzuki, care au o mai mare experienta pe zona de hibride ?
->25.500, PASSION
SUZUKI S-CROSS MILD HYBRID 48V
1.4L / ALLGRIP SELECT 4×4 nepermanent/ 6MT
–> 26.650, pret de pornire
DACIA DUSTER HEV 140
4AT, 4×2, 1.6L
De ce SUV 4×2? Pentru că deși am deja SUV 4×4, merg în 95% din cazuri cu el pe drumuri asfaltate. Pentru cel 5% din timp în care o iau pe arătură trag după mine în 95% din timp un cardan și am deci o mașină mai grea, care consumă mai mult permanent. Cred că e de ajuns o gardă la sol mare pentru locurile prin care ajung eu o dată pe an. Bine, în realitate dacă ar fi existat Duster și hybrid și 4×4 cu siguranță l-aș fi luat pe acela.
Legat de Duster vs Suzuki, nu se compară MHEV cu HEV la consum (și performanțe), iar anul trecut când am verificat, Suzuki nu prea avea HEV. Plus că nu îmi place cum arată S-Cross. Este făcut pe o platformă mult prea veche și aspectul mașinii mi se pare prea conservator per total. Am și citit niște chestii mai nasoale despre motorizări, despre Vitara mai ales, ce-i drept. Bănuiesc că le-or fi rezolvat și ei de acum 5 ani de când am citit. Oricum, nu îmi surâde ideea de Suzuki.
Plus că mă tem ca în curând să nu dispară gratuitatea de parcare pentru MHEV-uri, deci și d-asta aș alege un HEV 🙂