Mi-a plăcut ideea site-ului sunamosu.ro din mai multe motive. În primul rând pentru că m-a făcut să conștientizez că mulți bătrâni vor fi mai singuri de obicei anul acesta, așa că dacă mai aveți bunici, poate n-ar fi rău să le dați telefoane mai des în această perioadă.
Bun, ce a făcut Telekom cu bătrânii rămași singuri în perioada sărbătorilor? I-a angajat într-o activitate și i-a făcut să se simtă utili. Adică le dă ocazia să se îmbrace în Moș Crăciun și să vorbească pe Zoom cu copii.
Părinții care vor să le programeze celor mici o întâlnire cu Moș Crăciun pot intra pe site, fac o rezervare, achită o taxă de 1 euro iar copiii lor pot intra în direct cu Moș Crăciun timp de 30 de minute.
Așadar, campania asta de CSR este genul de win-win-win. Bătrânii câștigă pentru că vor avea o activitate nouă și vor vorbi cu cei mici, părinții vor fi mulțumiți pentru că pot aranja întâlnirea cu Moș Crăciun, iar copiii evident că vor cei mai fericiți. Și mai este o parte fericită a poveștii. Suma colectată în urma taxei de 1 euro va fi donată de Telekom Fundației Regale Margareta a României, pentru a contribui la programele dedicate ajutorării vârstnicilor. Deci win-win-win-win.
Așa că dacă aveți pe acasă pe cineva care știți că vrea să-l întâlnească pe Moș Crăciun, programați-vă pe sunamosu.ro și faceți-i o bucurie 🙂
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.