De Black Friday, eMAG a vândut un SSD Kingston cu 100 de lei. Însă nu fără câteva peripeții. Au anunțat din timp că vor avea un SSD cu 100 lei așa că lumea stătea cu ochii pironiți în monitor. Inițial SSD-ul a fost listat incorect, în lista normală de produse, nu în newsletter-ul cu produse reduse de Black Friday. Apoi, tocmai când începuseră să apară mesajele ingraților care îi acuzau că de fapt și-au făcut reclamă falsă și acea ofertă nu există, l-au listat și în pagina de Black Friday.
În timp ce majoritatea își cereau pe canalele sociale dreptul la SDD-ul de 100 lei, dobândit la revoluție, un prieten de-al meu – să-i spunem George – comandase deja două bucăți. Când a apărut și în oferta de Black Friday a mai comandat o bucată. Apoi a primit mesajul ăsta:
Mai cunosc o persoană care a primit un mesaj similar, deci presimt că au vândut mult peste stocul inițial. Dacă disecăm mailul, vedem deja un lucru bun: spre deosebire de celelate magazine online, deși a vândut mai mult decât îi permite stocul, eMAG este dispus să își asume greșeala, să discute cu furnizorul și să onoreze și comenzile făcute peste limită.
Partea a doua a mailului este însă cea cu problema. Prietenul meu este informat că va primi doar o bucată din cele trei comandate, conform regulamentului din campania Black Friday. Doar că:
Şi v-am lăsat în suspans până acum. Sunt sigur că până acest punct sunteți gata să dați cu pietre în el: “huoo! calicul a luat 3 bucăți, nu-i ajungea una!?”. Eh, aflați că nu a cupărat doar 3, ci a mai cumpărat încă 2 bucăți de câte 250 lei fiecare de la PC Garage.
Ce face deci cu ele? Vroia să le monteze în configurație RAID0. Pentru cei non-tehnici, să le monteze în așa fel încât sistemul să le vadă drept un singur disc mare, cu capacitatea celor două însumate. De precizat că este ideal ca SSD-urile să fie identice. Având nevoie de RAID pe 2 sisteme, așa se justifică 4 din cele 5 SSD-uri. Al 5-lea, cel cumpărat din pagina de Black Friday de la eMAG, l-a cumpărat la rugămintea unui coleg de muncă. Deci nu are nici fetișuri cu SSD-uri și nici nu le-a cumpărat ca să le vândă pe Okazii la suprapreț.
Şi care e vina eMAG? Păi este, pentru că George poate și-ar fi cumpărat celelalte două SSD-uri din altă parte, dacă nu era îmbiat de mirajul SSD-urilor de la eMAG. Poate și colegul lui și l-ar fi comandat de unul singur, sau din altă parte. Acum trebuie să împartă un Kingston la doi oameni.
Vă reamintesc că orice magazin online este acoperit din absolut toate punctele de vedere legale într-o astfel de situație. Pentru noi contează doar reacția lor. Dacă răspund pozitiv, aș putea să le închid gura celor care spun mereu că greșelile cu produse vândute la preț mai mic sunt de fapt artificii de marketing. Dacă răspund negativ, încă un mit este spulberat 🙁
Vom vedea împreună ce se întâmplă. În curs de actualizare…
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Pingback: Iată cum putem afla dacă eMAG a făcut o eroare sau o campanie de marketing cu produsele resigilate | revoblog.ro
Ce s-a intamplat cu SSD-urile? 🙂
Nu le-au livrat. I-au rupt inima lui George 🙁