Nu cumparati de la CEL.ro

By | December 10, 2011

Va dau cateva motive:

1) Povestea de la care a pornit totul.
2) Vedem ca altii au avut probleme similare.
3) Ne uitam prin presa.
4) CEL.ro persista in prostie.

Si daca ne uitam si la commenturile postate de userii care au citit articolul …

Sumar ptr. cei care nu sunt interesati sa citeasca: CEL.ro a trimis un iPad unui client, iPad care a ajuns la client calcat de o turma de bizoni. Ei nu vor sa-si asume asta si dau vina pe client. Nu lucrul asta ar fi deranjant, ci modul in care se comporta mai departe.

Poate ca nu m-as fi ambitionat sa scriu postul asta insa am decis sa o fac atunci cand am vazut cum vorbeste Tiberiu Pop (din spusele lui zoso) cu clientii. Chiar daca nu ar fi fost vina celor de la CEL.ro, dadeau 2000 de lei si scapau de problema. Cineva spunea ca afacerile online se bazeaza pe incredere si are mare dreptate. Cand acea incredere dispare …

P.S: Post scris in baza 2 si platit de amazon.com (eMAG n-a avut bani)


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

6 comentarii la “Nu cumparati de la CEL.ro

  1. gigi

    La urma urmei, dupa ce citesti comentarii pro si contra, tinzi sa le dai si lor dreptate intr-o oarecare masura. Adica, logic, curierul trebuie sa te lase sa desfaci si sa probezi produsul inainte de a plati.
    Dar ceea ce ma frapeaza pe mine nu sunt povestile, ci comentariile celor care lucreaza la acest magazin. Sunt de-a dreptul socante! Orice reclamatie de la clienti se soldeaza cu “dati-ne date oficiale, altfel sunteti sigur de la concurenta, care ne face anti-reclama”. Cand am citit prima data un comentariu de genul asta (postat pe price.ro) am ramas… OMFG!
    Sau modul cum incerca seful de la CEL sa arunce noroi pe Emag, spunand cum ca povestea cu produsele vandute cu preturi gresite (mai mici) erau de fapt o campanie de imagine. WTF, sa auzi asa ceva de la seful lor! Pai daca era o campanie, ei de ce nu fac la fel?
    Dhoamnee… ce jeguri de oameni…

    Reply
  2. Pingback: Încă o persoană țepuită de CEL.ro | revoblog.ro

  3. Iulian Sauleac

    CEL.ro = execrabil – de evitat in orice conditie

    Povestea e lunga…ma voi rezuma la esential …
    Acum 4 luni am achizitionat de la CEL.ro un telefon Samsung S7 EDGE fiindca la momentul respectiv erau singurii care aveau modelul pe argintiu, undeva la 800+ euro (care a aparut ceva mai tarziu la noi pe piata). Totodata am achizitionat si o husa Samsung clear view pentru modelul argintiu, undeva la 50+ euro.
    Dupa scurt timp am observat ca husa, a carui rol foarte clar este sa protejeze telefonul, a zgariat display-ul, o line clara, bine determinata, pe toata lungimea marginii din stanga a telefonului, exact unde husa model flip are imbinarea dintre plastic si materialul ce face posibila batarea.
    Primul pas a fost sa sun la Samsung Romania. Un operator de la departamentul telefoane imi confirma ca “nu este un caz izolat” si ca pot trimite telefonul intr-un service agreat de Samsung Romania pentru a remedia inconvenientul prin inlocuirea telefonului sau a display-ului.
    Primesc datele service-ului de la operator : ESD-ROM si pentru sectorul 3 sunt indrumat catre locatia de pe B-dul Decebal. Imi fac timp si fug de la birou, ajung la ESD-ROM. Predau telefonul si, dupa o scurta inspectare a telefonului, sunt intrebat daca doresc sa imi schimbe telefonul sau accept doar schimbarea display-ului. Am optat pentru schimbarea display-ului deoarece transferasem deja o multitudine de informatii in telefon. Problema apare insa la verificarea IMEI-ului : telefonul nu este destinat pietei europene si nu prezinta garantie asigurata de Samsung Romania. Cer o confirmare a acestui fapt de la ESD-ROM si primesc, stampilata si semnata. Primesc si telefonul inapoi si sunt indrumat catre dealer : CEL.ro. Nu exista telefon de contact pe site deci scriu un mail catre departamentul service cu toata povestea. Primesc un reply sec : “In cazul produsului dumneavoastra, service-ul este Service-Return: service-return.com /curier-solicitare”.
    Ma conformez si accesez link-ul. Descriu problema. Ziua urmatoare (06.09.2016) vine curierul si ridica coletul. In colet am introdus telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Sunt informat de curier ca SERVICE-RETURN este in Baia Mare si ca acolo va ajunge telefonul. Foarte ciudat ca service-ul cu care colaboreza CEL.ro (Bucuresti) sa fie Service-Return (Baia Mare) la 600 de km. Primesc pe mail dupa 2 zile un cod de service si apoi, timp de 7 zile, status identic ca la primire. Spre deosebire de CEL.ro, Service-Return poate fi contactat si telefonic la un tarif de 1,5 euro + tva / minut. Raman la varianta mail (support @service-return.com) si conversez cu o persoana numita Andrada Les ce raspundea la mail-uri sub titulatura de Costumer Care. Persoana respectiva avea o singura calitate : capacitate extraordinara de copy-paste. Noaptea mintii…
    Vizibil deranjati de mail-urile mele repetate cu solicitarea unui status al telefonului (trecusera 7 zile de la receptionare), primesc un raspuns sec : “Va informam ca garantia nu acopera defectele estetice cauzate de utilizator in urma manipularii necorespunzatoare. Display deteriorat in urma folosirii necorespunzatoare a husei clear view. Utilizarea husei clear view necesita curatare periodica de impuritati si praf, in caz contrar exista riscul ca display-ul terminalului sa fie deteriorat.”. Revin cu mail si pun intrebarea logica : “Cum poate fi folosita o husa necorespunzator si cum poate praful sa se focuseze astfel incat sa zgarie perfect o linie si numai acolo unde se produce contactul intre husa si telefon?” Just, raspunsul de la support (Andrada Les) vine imperturbabil cu un copy-paste al aceluiasi status de service.
    Fortat de situatie, revin la CEL.ro si acestia imi propun, ca un serviciu acordat “avand in vedere ca telefonul este achizitionat de mai putin de 6 luni” sa faca o contra expertiza. Astept sa vina telefonul de la Baia Mare si il trimit la CEL.ro. Coletul identic pregatit : telefonul, husa, factura de achizitie si garantia telefonului, factura de achizitie si garantia husei precum si foaia de la ESD-ROM. Primesc raspuns dupa alte 5 zile : “”Produsul nu este destinat pentru utilizare in U.E. si nu se repara in garantie la ESD. Necesita inlocuirea display-ului si a kit-ului de montaj – Cost: 1162.1 lei”
    Daca doriti repararea acestuia constra cost va rugam sa ne comunicati cat mai curand.”
    Revin ccu reply si le re-aduc aminte ca au in colet si in mail atasata foaia de la ESD-ROM care afirma acest aspect : ca telefonul nu este destinat utilizari in U.E. si de aceea nu beneficiaza de garantie europeana de la Samsung Romania.
    Trecusera 22 de zile de cand predasem telefonul pentru a remedia problema si ajunsesem de unde am plecat.
    Revin cu telefon la Samsung Romania. Operatorul imi confirma ca “daca telefonul ar fi avut garantie europeana interventia s-ar fi facut in cadrul garantiei, interventia constand in schimbarea telefonului sau a display-ului”. Sun si la ESD-ROM si le povestesc situatia. Operatorul imi solicita sa trimit mail cu situatia, actele si pozele telefonului. In mail solicit si informatia “in cazul in care terminalul ar fi beneficiat de garantia europeana, se putea oferi reparatia in cadrul garantiei ?
    este adevarat ca Samsung Romania a constatat ca acest tip de problema (cand husa zgarie aparatul) nu este unicat iar situatiile au fost rezolvate in cadrul garantiei (de tip european) prin inlocuirea display-ului sau chiar a terminalului?”. Reply-ul este afirmativ. DA, daca avea garantie europeana, Romania fiind in Europa, telefonul meu ar fi fost reparat si nu ar fi trecut 1 luna sa se intample acest lucru.
    Revin cu mail la CEL.ro la persoana cu care discutasem problema (cristina.cumpanasu @cel.ro) si ii confirm cele spuse de Samsung Romania si de ESD-ROM chiar service-ul ales de ei sa faca contraexpertiza. Raspunsul a fost : “Asa cum deja v-am mentionat, produsul beneficiaza de garantie conform legii 449/2003 prin vanzator. Fiecare furnizor asigura garantia produselor vandute insa defectul reclamat nu tine de garantie. Chiar daca produsul ar fi destinat pietii UE schimbarea display-ului nu s-ar face pe garantie, defectul nefiind unul ce tine de functionalitatea produsului.”
    Decis sa strang toate aceste date la dosar si sa incerc sa rezolv pe cale juridica problema, solicit telefonul. Primesc reply dupa o zi ca este inca in service. Revin si informez ca trimit pe cineva de la birou sa ridice telefonul (pentru a face poze la primirea din service si evitarea unei terze parti in transport). Primesc raspuns ca voi fi informat cand sa trimit delegatul pentru a ridicat telefonul insa in week-end primesc SMS de la FAN COURIER ca au un colet pentru mine de la CEL.ro.
    Logic, am primit telefonul azi 03.10.2016, fara nici o reparatie.
    Surpriza insa, din colet lipseste husa.
    Scriu mail si solicit husa, nu pot sa formulez plangerea in instanta fara obiectele ce fac cauza plangerii.
    Primesc reply dublu : de la service (cei ce au trimis coletul) ca husa este inca la ESD-ROM care nu a inapoiat si husa odata cu telefonul respectiv de la Cristina Cumpanasu : “Verific si revin.”
    Scuze pentru vastitatea review-ului insa concluziile pot fi trase mai usor din informatii mai detaliate.
    Apelati la oricare alt distribuitor on-line si nu va lasati pacaliti de preturile mai mici pe care le afiseaza CEL.ro … costurile mai mici sunt in urma refuzarii garantiei, produselor achizitionate la bani putini din state non-europene si platiti aceste diferente cu timpul si nervii vostri.
    Voi actiona in justitie CEL.ro nu pentru o zgarietura pe telefon ci pentru comportamentul execrabil si lipsa de interese de care au dat dovada atat CEL.ro cat si acest SERVICE-RETURN de care nu stie nimeni.

    Reply
    1. Revo Post author

      Ce spui tu aici nu este o practică nouă. Multe magazine online au în stoc produse cumpărate de pe piața gri, care nu beneficiază de garanție la service-ul autorizat din România. Pari un om destul de informat, un simplu search pe Google te-ar fi scutit de atâtea bătăi de cap.

  4. Adrian

    Si eu am fost tepuit de cel.ro alias Corsar On line. Abia am reusit sa imi recuperez produsele de la ei. Angajati zero, atitudine zero, au blocat orice acces telefonic, astfel incat sa nu i deranjezi.
    Aceata experienta cu ei a fost cea mai groaznica experienta din ultimii 15 ani, indiferent de ce as fi cumparata. NU recomand deloc, decat daca nu aveti ce face cu banii. Atitudinea angajatilor este zero. Evitati transportul cu curierul. Deterioreaza ei produsele pentru a le scoate din garantie. Daca vrei sa ridici produsele de la ei de la service, nu accepta tocmai din cauza aceasta. Nu cumparati daca vreti sa fiti linisiti si fara stres.

    Reply

Spune-ți și tu părerea: