Noul BMW X2 2024 este mai mare, arată mult mai bine și are variantă electrică

By | October 12, 2023

Pot să spun cu mâna pe inimă că actualul (de acum fostul) model de BMW X2 nu îmi place. Mi se pare că în loc de crossover sportiv, pentru mine aduce mai mult monovolum. Pare o mașină potrivită pentru mame care se duc să ridice copiii de la școală.

Noul BMW X2 2024 în schimb parcă mai vine de-acasă. Se duce mai mult spre ideea de SUV coupe decât spre ideea de mașină de pensionari.

Exterior

Din față arată foarte foarte bine în primul rând. Și știu că fanii BMW vor arunca cu pietre, dar mie silueta farurilor m-a dus instant cu gândul la GLE. Grila este acum aproape hexagonală și evident, va putea fi iluminată prin alegerea pachetului BMW Iconic Glow.

Dar nu botul era problema, care era reușit și la vechea generație. Ci mai degrabă profilul. Acum arată mult mai bine din profil din punctul meu de vedere.

Iată cum arăta înainte:

Și iată cum arată acum (tot pe albastru, ca să fie comparația mai ușoară):

Lunetă curge mult mai lin, iar eleronul a fost mutat jos, la baza lunetei.

Iat-o și din spate:

Și design-ul stopurilor îmi place. Mă bucur că BMW nu a mai mers pe varianta de stopuri slim, ca la X6 (G06), care mie mi se par caraghioase.

Interior

Iată și interiorul unu iX2:

Vine cu noua generație a sistemului BMW iDrive cu sistem de operare BMW 9 (sau cum ar zice nemții, BMW Nein!). Iar dotările standard includ control vocal, BMW Curved Display, BMW Maps, climă automată pe două zone, Park Assist cu tot cu Revering Assist Camera și Reversing Assistant – am arătat aici cum funcționează pe i7.

Per total pare că cei de la BMW au fost mult mai rezervați în privința extravaganțelor la capitolul “interior”.

Iată și portbagajul lui iX2, care are 525 litri. N-am găsit poză cu portbagajul lui X2, care are 560 de litri, dar e tot cam pe acolo ca dimensiune.

Apropo, dimensiunile au crescut destul de mult față de generația precedentă. Lungimea a ajuns la 4.55 metri (cu 19 cm mai mare), are 1.84 metri lățime (+2,1 cm) și 1,59 metri înălțime (+6,4 centimetri).

Motorizări și prețuri BMW X2

  • X2 sDrive20i (1,5 litri benzină 3 cilindri mild hybrid 48V, 170 CP) – 43.911 de euro (TVA inclus)
  • X2 sDrive18d (2.0 litri diesel mild hybrid 150 CP) – 43.970 euro
  • X2 M35i xDrive (2.0 benzină turbo, 300 CP) – 59.322 euro
  • iX2 xDrive 30 (electric, două motoare, integrală, 313 CP – 494 Nm) – 55.513 euro

Toate modelele termice vor fi echipate cu transmisie automată cu șapte trepte Steptronic.

Varianta electrică va avea avea autonomie între 417 și 449 km, încărcare la 11 kW standard sau la 22 kW opțional și încărcare rapidă la 130 kW. Are cuplu de 494 Nm, face suta în 5.6 secunde și viteza maximă este de 180 km/h.

Mașina va fi prezentată oficial în Japonia luna aceasta, iar toate motorizările și versiunile lui BMW X2 vor fi disponibile începând din martie 2024.

Oricum, mi se pare un redesign extrem de reușit. Dintr-o mașină la care nu voiam să mă uit a devenit o mașină pe care aș cumpăra-o.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Un comentariu la “Noul BMW X2 2024 este mai mare, arată mult mai bine și are variantă electrică

  1. Adi

    Spatele ,,reușește,, să fie mai urât decât o mașină chinezească, ceea ce nu e ușor. Iar la interior, 2 zone de ventilație în dreptul pasagerului ??? Așa hidoșenie, greu de găsit. Chestie de gust. A, mai poate veni aer și de la consola centrală. Tare!

    Reply

Spune-ți și tu părerea: