De 8 ani văd majoritatea filmelor la Movieplex Plaza și niciodată n-am pățit așa ceva. Deci din punctul meu de vedere au dreptul să greșească o dată la 8 ani. Astăzi am fost la Fast & Furious 6, sala 10. Mișto filmul, doar că după 30 de minute ecranul a început să licăre. Nu era grav, o dată la câteva minute. Nu m-am enervat. După care s-a accentuat. Toată lumea făcea comentarii inteligente dar nimeni nu s-ar fi ridicat din scaun să facă ceva.
Nu știu dacă mă enerva mai mult filmul sau comentariile cu substrat, m-am ridicat și am ieșit pe ușă în speranța că o să găsesc pe cineva. Nimeni, doar femeia de serviciu, care m-a îndrumat spre tipa care vindea popcorn la bar. Așa că i-am spus ei păsul. A fost drăguță și a zis că dă un telefon să vină tipul care se ocupă de proiecție. Am intrat în sală, a mers bine încă 10 minute după care iar a început să facă “pelicula” mișto de noi. A murit de tot imaginea și a rămas doar sunetul.
Au încercat remedierea de două ori, nu au reușit și a venit o domnișoară care ne-a propus să vedem filmul în altă sală. Până la urmă aș fi fost de acord, deși filmul era stricat deja. Doar că au sărit hienele: “CEE?! Ce film domnișoară ?! BANII ÎNAPOI !!!”. Iar ea ne-a poftit să mergem la casă pentru a ne primi banii înapoi.
Până aici totul ar fi fost perfect. N-a mers filmul dar fata a rezolvat admirabil problema. N-avea nimeni de ce să se plângă.
Nu știu cum s-a făcut că am fost persoana nr. 2 care a primit banii înapoi pe bilete și mă pregăteam să plec. Apoi dintr-o ușă din dos a ieșit un Zorro în tricou negru. Probabil superiorul tipei care ne-a rezolvat frumos.
“Aa, da … ne cerem scuze … am avut probleme tehnice … cu transimia … știți”.
Un om i-o taie din start: “Nu ar fi fost probleme dacă cel care se ocupa de proiecție stătea acolo”
“Să știți că acolo a fost tot timpul” (minciună – altfel tipa de la bar nu ar fi zis “stați să-l chem”, trecem peste)
“Da dar ne pare rău, nu putem să vă dăm banii înapoi”.
O tipă țipa la el și îi arăta cum tastează frenetic pe un telefon: “Cum adică domne ?! Ia să sunăm noi la protecția consumatorului ! OPC, ia uitați cum sun!”
Pe mine m-a enervat Jack Black cu acest “nu vrem să vă dăm banii înapoi” așa că am decis să pun paie pe foc: “Păi cum adică nu puteți ? Eu tocmai i-am primit.”
La care ăsta vine spre mine: “Şi spuneți că ați primit banii … doar dumneavoastră sau mai sunt și alte persoane?”
Era vorba doar despre mine și încă un tip, care am impresia că era chiar lângă mine, dar hai să mai fac un pic mișto: “Doar nu vreți să vă dau banii înapoi acum ? Au fost mai multe persoane în fața mea, ce știu eu … cred că au mai și plecat dintre ei”.
A mai încercat ceva cu gloata, a văzut că nu se poate și s-a întors de unde a venit.
Şi acum să facem niște precizări. În primul rând l-aș bate cu lingura peste față p-ăla care trebuia să aibă grijă de proiecție. Nu pentru că nu era acolo prima data, poate trage managerul de un singur dorel în toate sălile, n-ai de unde să știi. Ci pentru că n-a fost în stare să rezolve problema nici a doua, nici a treia oară. Frate, vezi că sunt probleme? Stai acolo ! Tipa care ne-a propus cele două alternative merită o promovare pentru că a rezolvat problema finuț iar gigelul cu tricou negru a fost luat la mișto de soartă deja.
Acum mă îndrept către turma cu care eram eu în sală. Bine mă, ați cerut că vreți banii înapoi cum se cerea demisia lui Ceaușescu. Era vorba doar despre un film nenorocit. Acum ați primit banii înapoi, ce faceți, că filmul tot nu l-ați terminat ? Vă mai duceți o dată la cinema ?
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
cred ca tipa care s-a pus sa dea banii inapoi a gresit din punct de vedere al politicii companiei, ma asteptam sa fi dat bilete la alt spectacol sau poate o punga de popcorn, cred ca si-a laut-o rau de la Zorro pe urma.
Yup, așa cred și eu. În plus, tipa era o idee pierdută în spațiu; a fost managementul prost de la început și până la final. S-au panicat aiurea și nici ei n-au știut ce și cum să facă mai întâi.
Cât despre purceii care au apelat la „hai să fim duri, sunăm la ANPC”… săraci cu duhul. În fond au rezolvat fix nimic (iritarea și nervii zic eu că anulează ăia 9-10 lei cât au dat pe bilet).
asta cu ANPC-ul a devenit un fel de legenda urbana, ca atunci cind un vinzator nu te trateaza bine, spui formula magica cu “protectia consumatorului” si il cumintesti, de frica unor amenzi mai mari decit satisfacerea ta. totusi e posibil sa ajunga ca povestea cu Petrica si lupul, ii tot ameninti fara sa se intimple nimic si pe urma nu te mai iau in seama.
nu inteleg cum un vinzator poate sa fie asa miserupist, chiar nu vrea clienti satisfacuti care sa se intoarca sa mai cumpere si alta data? Zorro nu are si el un sef? ca daca el e patronul, atunci e grav.
eu serios vorbesc, daca as fi fost acolo in sala si nu mi s-ar fi dat nici o recompensa, nu mai calcam niciodata in cinematograful lor, chiar daca as fi fost nevoit sa traversej jumatate de oras.
Tocmai din cauza asta am și scris articolul. Poate îl trage cineva de mână pe Zorro și-i spune că e prost
Cred ca Zorro nici nu stia ca am fost doar 10 oameni care ne vroiam banii inapoi, plus ca nu cred ca iese movieplex in pierdere daca ruleaza un film fara bilete, avand in vedere ca oricum incasase doar 10 locuri din toata sala. Omul avea discursul invatat, el stia ca nu trebuie sa dea banii inapoi, nu s-a mai uitat in dreapta si in stanga decat dupa ce a iesit scandalul, cand s-a dus la casa si a aflat ca da, suntem 10 oameni in total.