Este deja a doua sau a treia oară când ameninț că ne gândim să cumpărăm o mașină nouă. Primele gânduri le-am avut prin 2017, când voiam o a doua mașină. Între timp am realizat că nu avem nevoie de două mașini și ne gândim să schimbăm unicul Duster cu un SUV cu motor pe benzină și cu cutie automată. Dacă se poate și 4×4, ar fi ideal, dacă nu, asta e.
Problema este că până acum nu am avut un incentive adevărat pentru a face asta. Dusterul merge bine, se urcă pe pietre, ieri i-am făcut ITP-ul, e valabil până în 2022, all good. Dacă l-aș vinde, l-aș vinde pentru că nu vreau să îl las să se deprecieze mai mult și să ajung să-l dau pe un prețul unui sac de cartofi. Totuși, tocmai a împlinit 10 ani.
Articolul ăsta m-a pus pe gânduri și așa am ajuns să caut mașină. M-am gândit dacă nu cumva găsesc oferte bune la mașini rămase în stocuri pe la dealeri.
Și ca să fie totul și mai interesant, și ai mei își caută o mașină de oraș, undeva pe la 10.000 euro. Avem și o rablă care stă degeaba, deci luptăm pe două planuri.
În concluzie, voi cei ce sunteți în căutare de mașini, ce părere aveți? E un moment bun să ne agităm acum un pic în speranța că prindem oferte bune la mașini nevândute din pandemie? Sau având în vedere că nu ne presează mai nimic, ar merita să mai așteptăm până pe final de an, când poate se mai înăspresc hunger games printre dealeri?
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Nu as lua de pe stock decat daca este fix masina care o vreti. Cand veti studia piata, veti vedea diverse optiunionale. Sa va faceti o lista cu cateva care sunt obligatorii. Daca gasiti ceva pe stock cu ele, gg, altfel zic ca merita sa dai comanda speciala ca tineti masina 10 ani, sa nu va para rau pe urma.
Legat de o scadere de preturi datorita la covid, nu prea cred. Ma gandesc ca preturile erau controlate oricum de concurenta, sunt multe suv 4×4 benzina automate. Mai degraba inchid uzina decat sa vada prea ieftin, cum de altfel parca au si facut dacia si ford pe la noi.
Preturi mai bune puteti obtine daca se schimba generatia, cum a fost anul asta la tiguan. A prins cineva la comanda 6k discount la un pret de vreo 30k. Iar acum vreo 2 ani prentu ceva similar obtineai 2.5k. Aici va fi de stabilit daca va deranjeaza ca in cateva luni va fi deja modelul vechi.
E un avantaj sa fie modelul vechi, final de serie
Are toate bubele rezolvate asfell esti sigur ca nu te trezesti cu ceva netestat.
Salut Marius! Momentan eu nu prea folosesc mașina pentru că lucrez doar de acasă din martie și locuiesc și la vreo 40 de km de București, așa că îmi fac cumpărăturile local sau comand la greu online cu livrare prin curier. Deși a făcut 12 ani Focusul pe care îl am și e și motorină având în vedere că am făcut maxim 2000 de km anul ăsta simt că nu merită efortul sa îmi iau ceva acum. Dar, daca ar fi sa fac naveta, mă gândesc f serios sa îmi iau una in leasing operațional și până acum am văzut că cei de la VW au asa ceva. Link pe numele meu. Având în vedere că la doi ani ai iar mașină nou nouță și nu plătești nici măcar reviziile, nu mai zic de casco inclus și chiar și depozitarea anvelopelor pe timp de vara/iarna, eu zic că merită 1000 de lei pe lună pt un Golf, de exemplu.
1000 lei ? curs de 3.74 pentru 267 eur? Mai rotunjim numerele, dar cu 30% ? Cursul porsche este 4.88 (1302 lei), chiar si cu un curs bnr ar fi 4.835 (1290 lei).
“Rata model Golf este valabilă pentru echiparea Trendline, motorizare 1.0 TSI/115 CP.”
Deci pentru un motor mai capabil, cutie automata, pentru dotari ca faruri led, android auto, blind spot, camera de marsalier, orice jante non tabla si cate si mai cate optionale vom discuta despre alt pret.
Si inca ceva, poza de prezentare este un golf 7 facelift, nu golf 8.
Mai realist ar fi un 2000 lei/luna daca vreo o masina decenta. Cred ca de aici poti incepe sa te gandesti daca merita sau nu penrtu nevoile tale.