Pentru a înlocui uzina nucleară pe care o aveam până acum, am cumpărat de la Lidl un redresor auto care costă 70 de lei, are garanție 3 ani și încape în torpedou. Asta în ideea că-ți place să rămâi fără baterie la mașină și în deplasare, nu doar acasă.
VEZI REDRESOARELE CARE SUNT LA OFERTĂ ACUM
Poate fi folosit pentru baterii de motocicletă (6V) sau mașină (12V), prin “program de diagnosticare” cred că Lidl se referă la faptul că redresorul știe dacă l-ai conectat la o baterie de motor sau de mașină. Are în schimb protecție în caz că pui firele greșit la baterie și protecție împotriva scurtcircuitării. Poate fi folosit pentru baterii cu capacitate între 1.2 și 120 amperi. Cel mai important: încarcă cu 3.8 amperi, aștept să văd practic în cât timp îi încarcă o baterie tipică de 55 amperi.
O să revin și cu update la articol când încarc bateria. Până atunci, dacă aveți nevoie de unul, cred că ar trebui să vă grăbiți. A intrat ieri în oferta Lidl, de regulă produsele căutate nu stau decât o zi sau două pe rafturi.
UPDATE: Am încărcat prima baterie cu el. Trebuie lăsată peste noapte pentru a se încărca. În funcție de capacitatea și de descărcarea bateriei, încărcarea poate dura între 10 și 20-24 de ore.
UPDATE 2021: Stocul de redresoare de la Lidl se epuizează foarte repede atunci când apare oferta. Dacă aveți nevoie neapărată de unul, găsiți un model similar și la eMAG, cu livrare gratuită prin Genius. Prețul este apropiat.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Cost?
Dude, serios? Scrie fix în prima propoziție.
Si eu voiam sa imi iau, dar faptul ca l-as folosi o singura data m-a facut ca nu dau banii aiurea. Dar da, aduc chestii misto la lidl, bune si accesibile ca pret. Stergatoarele auto sunt excelente. Mi-am luat 2 seturi.
Grasule, nu vreau să te descurajez, dar cu firicelele alea subțiri nu prea cred că încarci bateria..Succes oricum, așteptăm primul feedback 😉
avand in vedere ca un cablu de 1 mm patrat in sectiune poate `cara in spate` 4-6 amperi fara a se incalzii te contrazice
Cu firișoarele alea încarcă foarte bine pentru cei 3,8 amperi. Problema este că durează cam mult (și asta este defapt funcție de capacitatea bateriei). Redresorul este foarte deștept dar trebuie răbdare din partea celui ce îl folosește. Îți trebuie un minime cunoștințe în domeniu. Eu îl am, îl folosesc destul de rar și sunt foarte mulțumit.
Îl recomand alături de un “pahar” de răbdare.
Firicelele alea duc 3.8A fara probleme. Eu am luat unul la “black friday” cu 40 RON si sunt foarte multumit de el. Dureaza cam 18-24h pentru a incarca bine o baterie de 66Ah, dar isi face treaba fara probleme.
Cit mai incet se incarca e mai bine si tine curentul, daca inncarca repebe nu tine curentul , 1mm sectiune din cupru = 10A
Îi răspund lui Albi. 1 mm2 de conductor de cupru pentru timp îndelungat, ca în cazul de față are ca limite sigure o suportabilitate 2,5 A, max 3. Altfel puteți supune conductorul și 10 – 20 de A. Dar cu consecințe.
cum sa dureze 24 h sa incarci bateria redacul meu mere rau si intro ora jumate incarca batera
e sursa in comutatie
“redacul” Dvs isi cam bate joc de bateria aia … exista niste reguli la incarcare …
Nu tot ce e rapid e bun !
De cand sunt bateriile moto de 6 volti ? Stii tu vreo motocicleta cu instalatie pe 6 volti care are baterie ce se poate incarca cu redresorul acesta ? Nu de alta dar nu se mai fac motociclete cu instalatii pe 6 volti de cativa zeci de ani. Toate sunt pe 12 volti.
Dap, ai dreptate. Programul 2 pentru baterie moto încarcă la 12V. Modul de 6 V înseamnă că este pentru altceva.
mobra
are auto detectie incarcare prin impulsuri.cand conectezi clestii la o baterie in cca.2 secunde face analiza….nu recunoaste LI-ION.
cz, jawa, ij… se pare ca nu ai idee. mai bine te interesai inainte sa scrii, esti fratele primului care a postat aici?
ala care nu mai ai motocicleta si care acum ai trotineta clasica
vezi ca exista cu gramada acumulatori stationari de 6V
Salut. Ce reprezinta incarcarea pentru timp rece, cea cu fulgul de zapada ? este o incarcare mai rapida, pentru baterie rece, sau pentru timp rece ? Multumesc
Salut, în carte scrie “încărcare în condiții de vreme rece sau pentru baterii AGM”.
Buna ziua! Am cumparat un redresor de la Lidl. dar fara cartea lui
. Va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti cum pot sa incarc bateria de masina .Multumesc
Salut Laurențiu, vezi că sunt puse în articol câteva poze cu paginile esențiale.
Multumesc ! Tocmai am pus la incarcat . Apare poza mica a unui autoturism. si palpaie la 2 liniute in dreptunghiul ecranului. si 13, 5 V pe ecran.Este bine? Sunt pe un drum bun ? O zi buna !!
salutare! e suficient de puternic pentru un jump start la o baterie partial descarcata? am o masina cu motor de 1.4 si baterie de 50Ah si nu circul suficient cat sa imi mentin bateria incarcata. decat sa tot deranjez prietenii sa imi dea un jump start ma gandeam sa iau si eu un incarcator din acesta sau alt model dar vreau neaparat sa fie portabil (nu vreau sa scot bateria din masina si sa o tot fatai sus jos la incarcat cand am nevoie)
Incarcatorul LIDL furnizeaza max 700 mA
Deci functioneaza portabil sau nu ??
Cu ce ati masurat Dvs. 0.7 A ?
Salutare , sunt posesor de redresor, exact că cel din poze .. sunt foarte mulțumit de el, mi-am readus la viață 3 baterii, 2 încă le folosesc (varta blue de 74 și una căreia nu îi mai stiu numele, ceva cu H ) . Acel fulg * îi oferă bateriei o încărcare mai ampla ,mai lungă și un amperaj mai mare.
Din ce scrie in carte , are multe sisteme de protecție pentru baterie cât și pentru priza . Repet, am fost și sunt mulțumit de el . Sper că am fost de folos și sper că nu am greșit cate ceva , mulțumesc anticipat!
vrajeala
Salut as vrea sa stiu daca este si portabil? spre ex dca plec undeva si ma lasa bateria macar sa-i dea un soc sa porneasca.multumesc anticipat.
E portabil, dar se alimentează de la priză. Deci funcționează oriunde găsești o priză.
NU. Nu tine curentul in el ca un ”jumper ” sau cum ii zice. e doar incarcator si atat. Treuie bagat in priZa
Totusi, in ce an din secolul asta aveai de gand sa vii cu acel update sa ne zici si noua daca incarca bine si in cat timp?
Îmi cer scuze, nu am realizat că mă plătești ca să fiu la dispoziția ta.
Nu esti la dispozitia nimanui, dar cum seriozitatea este pe cale de disparitie, incearca atunci cand promiti ceva cititorilor tai sa-I ajuti cu informatia, pentru ca practic tu te-ai oferir sa vorbesti despre aparat.
Şi bunul simț este pe cale de dispariție, și din cauza asta nu accept să mă tragă cineva la răspundere de parcă am copilărit împreună pe maidan. Cei care citesc blogul zilnic și-au făcut o idee despre seriozitatea cu care scriu și documentez articolele. Una dintre caracteristicile mele este că nu scriu chestii doar de dragul de a mă afla în treabă. În cazul de față, înainte să cumpăr redresorul cumpărasem deja o baterie, așa că până acum nu am mai avut ocazia să îl folosesc. Ce ar fi trebuit să fac? Să mint că l-am folosit doar de dragul de a mai scrie câteva rânduri, de teamă să nu mă tragă Dan la răspundere?
Am luat și eu azi un redresor de la lid și am pus un acumulator de 100ah la încărcat. După 7 ore tot 2 linii din 4, sper să se încarce in 24h, o sa revin cu rezultatele obținute. Am pus pe fulg.
Imparti 100 la 3.8 si aflii cam in cate ore se incarca. Eu nu am mai gasit . Cred ca au avut cateva si mai mult reclama de ei ca nu cred ca s-a batut lumea pe redresoare Ata ete.
Daca incarca cu 3,8 Amp/h, este o MARE TEAPA.
Cred ca Uzina Nucleara care ai inlocuit-o , sigur incarca macar cu 8 Amp/h.
Acela era un incarcator eficient.
Sebastian. V…….in Lidl Crangasi aveau ieri cateva zeci.
Sebastian, azi, 18 Ian 2018 LIDL Sos Pantelimon ( aia cu parcare imposibila ! ) … cel putin 15 buc. am numarat eu 69.99 !
In alta ordine de idei … aritmetic, da… imparti 100 la 3.8 …numai ca… nu ai voie sa fi descarcat acumulatorul acela la 0 !!! mai vb
Stima !
Am verificat redresorul de la Lidl, este exact ca în instrucțiuni, afișează starea bateriei, în volți, iar la încărcare pornește de la valoarea inițială și ajunge la 14,7 volți cu icoana de frig iar apoi afișează bateria încărcată, cu cele 4 niveluri și trece pe modul de întreținere. Sunt foarte mulțumit.
Salut,
Am incercat sa incarc o baterie Rombat 750Ah.
Tensiunea initiala 12.74V
Am selectat programul 3 (cel pt Masina) si pe afisaj au aparut tensiunea 13.1V si doua liniute.
In 30 secunde a facut o flama in interior si….gata.
Ce a făcut flamă? Bateria sau redresorul? 🙂
Redresorul. Astazi voi merge cu el pt garantie.
Este/a fost prima utilizate
grea materia fizica ! redresoru ULGD FURNIZEAZĂ UN CURENT DE 3,8 AMPERI ! ( DIFERITE PROGRAME 0,8 / 3,8 A ) ARE PATRU PROGRAME 1.6V /0,8 A 2. MOTOCICLETĂ 12V /14,4V/0,8 A 3 .AUTOMOBIL 12V 14,4V/3,8 A 4 BARERIE CARE SA DESCĂRCAT LA -20 C /30 GRSADE C GER ! 12V 14.7 /3,8 A FIRELE CARE SE LEAGĂ LA BATERIE NU SUN SUBȚIRI REZISTĂ LA VERO 6 A
Ai încărcat o baterie de 750Ah ? Aparatul este pentru maxim 120Ah !!! Citește carte tehnica înainte să pui în funcțiune ceva și bucura-te dacă ți-l schimbă la garanție!
Dețin și eu unu încărcător Ultimate Speed de la Lidl și e mai mult decât bine venit. Am o baterie Rocket de tip Calcium MF Baterie, fără întreținere și cu vizor “ochi magic” cu capacitatea de 62Ah. Bateria este după tester ( Voltmetru ) la 11,9 – 12,2V ceea ce indica ( half charged )/( o jumătate încărcată ), asa desigur doresc să o încarc la capacitatea de Fully Charged.
62Ah împart la 3,8Ah capacitatea încărcătorului și îmi rezultă încărcarea full în 16,30h.
A pornit cu două lini la ora 12 iar acum la 17 este cu trei liniuțe și voltajul creste lin 13,2—13,3—-13,4…
Salut.
Bateria era de 75Ah la 12.74V. Am masurat-o si cu voltmetrul.
Redresorul a indicat doua liniute si a inceput sa incarce (dar nu a rezistat decat 30 secunde).
Astazi l-am schimbat si am cumparat si o baterie noua (aveam nevoie de masina prin oras).
Astfel, magnificul redresor ramane un instrument in plus in casa. Arata frumos :).
Acumulatorul Dvs. ( cea cu 2 liniute… ) era pa ! … nici un redresor din lume nu invie “morti” !
Am înțeles! La 12,74V Nu este o baterie descărcată! O să-ți vină bine odată și odată, fiind și un preț relativ nesemnificat de mare.
Redresorul meu tot băga curent ajuns deja la 14,3V, dar după graficul de încărcare amperajul scade la 3A pentru 14,1 și chiar la 0,8A pentru 14,4V (ceva normal) apoi mai reduce la 0,1A si trece în mod de întreținere. ÎI bine conceput încărcătorul și totodată merită toți bani, nu îți strici bateria, ba dimpotrivă.
Bateria mea la ora 21 era încărcată complect de la 12 = 9h Total, dar după teste nu era descărcată decât 1/2. 😉
Să ai mult noroc la baterie și mai ales la redresor, să te țină mult și bine ani la rând!
Nimeni nu spune corect ori este bun ori doar de decor.Am bat. de 70 amperi si redresor care incarca in 8 ore ,in casa la 220v =dar bateria are 8ani.Ce as face cu un putoi de redr..care nu este bun nici de tel.
Daca il pun in priza de 220v pot sa alimentez cu el un aspirator auto /?
… ce-ar fi sa alimentezi aspiratorul auto la priza de bricheta a masinii, care are 12V … ?!
Ce zici de ideea mea ?
….tu chiar vorbeai serios ?
Cum se incarca bateria direct pe masina ? Trebuie deconectata de la consumatori sau se poate incarca direct prinzand clemele pe borne ?
am cumparat un redresor utimate de la lidl si imi apare err cand il conectez la baterie stie cineva dc?
DA… ai gresit polaritatea sau bateria e deseu !
Am cumparat si eu unul din promotia din 2018. Lucruile au stat cam asa: bateria mea era descarcata, 10,2 V, iar pana a ajuns la 10,5-10,6 a incarcat fara program (nu se putea selecta), timp de vreo 3-4 ore. Apoi, cu programul 3, a ajuns la 12,6 (adica insuficient) cam in 15 ore! N-am mai lasat-o, ca aveam nevoie de masina, asa ca am dus bateria la un redresor serios. Ca o concluzie, probabil ca ultimate speed asta isi face treaba, dar trebuie sa ai ceva timp la dispozitie.
Este f dlab …poate pt cei care stau la casa si au masina in curte .graj etcdarsa o ti de 16 h si inca nui incarcata are 3 lini….este f slab mao bine xis cred ca zr fi okpt intretinerea a unei bateri care nu stiu ai uitat farurile aprinse etc dar ea este foarte buna si tu doar sa o ajuti un pic
Are încărcare lenta prin impuls, cea mai recomandata pentru protectia elemenților. Nu se încălzesc. Daca vrei încărcare in 2-3 ore optează pentru clasic cu transformator și ai să vezi cum ies bule din acid….Da’ te pornești la urgenta chiar și după o ora.
Revin cu intrebarea…Cum se incarca bateria direct pe masina ? Trebuie deconectata de la consumatori sau se poate incarca direct prinzand clemele pe borne ?
DIRECT pe borne, prietene ! cu cheia scoasa din contact si toti consumatorii opriti !
Lucru ieftin si bun??? Mda…cred ca ne vom lua banii de la FNI…
Acest încărcător, încarcă o baterie auto descărcată total?
O baterie auto descarcata total (sub 5V) e buna de aruncat.(reciclat) nu are importanta ce incarcator folosesti. O baterie auto nu trebuie lasata sa se descarce de tot. Descarcate de tot, se considera cand are 10.8V la borne. Daca ajunge sub tensiunea de 10.8V incepe deteriorarea iremediabila, si se manifesta prin scaderea capacitatii( Ah mai putini).
Din pacate nu, bateria trebuie sa aiba peste 7,2V.
ce fel de redresor trebuie procurat pentru incarcarea unei baterii de 95 amperi ?. Multumesc.
Orice redresor SMART.
Ideal unul care incarca cu “95 amperi” impartiti la 10, adica 9,5A. Cum e destul de greu de gasit fix un asemenea redresor, poti folosi orice redresor smart ce incarca cu 3-10A .
Ideal ar fi ca bateria ta sa aiba la momentul incarcarii peste 7,5V pt ca unele redresoare care pot incarca si baterii de 6V pe langa cele de 12V, o sa considere bateria ta drept una de 6V incarcata FULL (daca a ta nu are peste 7,5V) si , ca atare nu o sa ti-o incarce.
Pentru încărcarea unei baterii Varta cu AGM direct pe mașină, de selectează fulgul(steluta) să merge direct mașina?
Salut, am o baterie de corsa de 12 V si a fost descarcata complet, a stat vreo 6 luni neatinsa, iar acum incerc sa o incarc cu acest redresor dar cand il conectez la baterie imi arata pe display o tensiune de 4,7 V si nu ma lasa sa selectez nici un program. Ce ar trebui sa fac ? Mai e buna bateria ? Trebuie doar sa am rabdare si va creste lasandu-ma sa selectez si modul de masina apoi ? Mersi
ff slab produsul..! am o baterie de 75 amperi..de la Rombat..si cu asa ceva am lasat pe baterie 2 zile si nici vrb de verde pe ochiul magic…slab produsul..Cei drept am ceva consumatori pe masina..!si odata la 4-5 luni..pun bateria la incarcat Bateria este in garantie..este buna..eu nu prea circul sau cand circul fac drumuri scurte..20 km..Asa ca mi-am ;luat un redresor serios..si sunt ff multumit de cum incarca asa ca acest ultimate este “pensionat prematur ptr incapacitate de munca.”..Pacat arata bine dar este PRAF..nu recomad asa ceva..!Apropo..este si de vanzare la un pret corect..produsul fiind in garantie..!
Scoate măcar una din fise. E redresor nu robot de pornire. Eu sunt f mulțumit de el și îl am de cinci ani. Fulgul înseamnă încărcarea bateriei pentru întreținerea anuala în pragul iernii. Dar nu o sa îți spună asta nici un producător. Mărește durata de viata a acumulatorului mult peste cea acoperita de garantie
Avand in vedere ca pe eBay unul no name chinezesc care face acelasi lucru costa cam 16 dolari (tot in jur de 70 lei) pretul este corect. Este foarte posibil sa duca 3.8A pe firele alea, daca tine cont de caderea de tensiune pe ele.(oricum nu e mai mare de 0.2V) (alea chinezesti se lauda cu 5A!! vrajeala evident!). Programul de diagnosticare stabileste cat de uzata e bateria, nu ce fel de baterie este! La fel si timpul de incarcare depinde de cat de uzata e bateria. Daca ai bateria praf, si buna de aruncat, probabil n-o sa-ti zica s-o arunci, dar nu vei vedea “ochi verde” nici intr-o saptamana! oricum produsul e mai putin “praf” decat multi utilizatori!! Pt. cultura generala a multora,, o baterie care a stat la “pastrat” o prioada mai mare, si tensiunea pe element este sub 1,5 v este buna de aruncat. Nu dati vina pe incarcator!! stie mai bine ca voi ce are de facut! Are si program de desulfatare pentru cei care stiu ce-i aia! (bateria de 12v are 6 elementi, aia de 6V are 3 elementi. nitica aritmetica se mai gaseste..))
Cablurile de încărcare de la telefoanele noi duc acum 4A. Deci eu nu mi-aș face probleme pentru acele fire 🙂
Am redresorul din dec 2019. Am incarcat cu el si vara si IARNA, AFARA, atat bateria masinii parintilor, de 45 ah cat si a masinii mele de 85 ah. Nu am avut probleme. Trage de mai mare dragul. Pana la urma, bateria mea de 85 a cedat, avand 7 ani si am inlocuit-o. Sunt foarte multumit de produs.
Acest redresor este super ok pentru cei care au un pic de creier. Pentru naivi, nu-l recomand.
În altă ordine de idei, am salvat o mulțime de baterii auto cu acest produs. Am cunoștințe și colegi de lucru care aveau baterii cu probleme. Dacă nu erau complet descărcate, le-am salvat. Dar nu poți reînvia morții cu ea. O baterie moartă e bună doar de dus la REMAT.
Pentru adepții redresoarelor puternice: curenții prea mari sulfatează bateriile cu plumb. Pentru desulfatarea lor, recomand încărcarea cu programul “*” (curent mic). Se descarcă bateria până la 10,5 volți, apoi se reia încărcarea cu intensitate redusă a curentului. Repetați aceste operații de 4-5 ori. Bineînțeles, bateria trebuie demontată de pe vehicul. Temperatura ideală pe timpul acestor proceduri ar fi de 25°C, deci o puteți face la temperatura camerei. Cel mai important amănunt: multă răbdare. Astfel, o baterie te poate ține și peste 6 ani, dacă e exploatată și îngrijită corect. Încă un sfat: ștergeți bateria de praf! Cu cât e mai curată, cu atât mai bine. Dacă apar urme de sulfat (culoare verde), ștergeți cu o cârpă umezită cu soluție de bicarbonat de sodiu.
Ce să faci creierul ? Merge de capul lui. Nu poți interveni cu nimic
Citesc aici o sumedenie de neadevăruri. În primul rînd nu tot ce funcționează în automat e un lucru bun. Se întrerupe singur cînd ajunge la tensiunea prestabilită. Ca să încarci bine trebuie ținută tensiunea ceva mai mult timp, lucru care se face doar manual. Contează rata intesității de început. mai mică. Lipsa ampermetrului și voltmetrului e un mare neajuns. Nu poți controla nimic. Pe scurt am nevoie de autodeterminare nu de un avocat.
Nick, ai dreptate, dar, la banutii astia 70-80 lei cat costa redresoarele la LIDL, nivelul de automatizare al redresorului e suficient pt majoritatea dintre noi, care frecventam LIDL.
P.S.: Vezi ca a mai aparut unul la LIDL care incarca cu 10 A, “Ultimate Spped ULGD 10 A1”, din pacate fara ampermetru si el, dar mai util pt ca poti incarca si baterii de 12V care au sub 7,5V, respectiv incarca combinat prin pulsuri (probat de mine cu un ampermetru semiprofesional – fara masurare pe osciloscop insa)
Eu mi am cumparat redresorul cu functie de robot de pornire…….2xx RON, dupa ceva timp am avut nevoie de el. Stupoare, cand am conectat clestii la borne, bateria de 12V mai avea 6,3V siii inteligenta redresorului a fost ca am conectat o baterie de 6V full incarcata si nu face nimic!!!!! Butoanele de pe el sunt doar de design, comanda aparatului le face moarte, nu se poate selecta nici o optiune. Ramane sa tii in brate ditamai redresorul care nu face nimic.