Pe 10 octombrie, Lidl a împlinit 10 ani în România și au și un spot simpatic, sub deviza “Ceea ce ne leagă e tot ce contează!”.
Eu îmi aduc aminte și acum când a intrat Lidl pe piața din România, cumpărând magazinele Plus Discount (remember?!). M-am bucurat atunci, pentru că știam Lidl din Germania. Așadar, așteptam intrarea Lidl în România pe principiul “bring it on!“.
Și de atunci și până acum Lidl a rămas unul dintre brandurile mele preferate. E genul de magazin în care intru ca să cumpăr un singur lucru și ies cu coșul plin. Am cumpărat de la ciolan de la Alpen Fest, creveții (și untul sărat!) din gama Deluxe, vinul acela lăudat, carnea la garniță de la săptămâna românească până la … stații de lipit pentru electronică, redresoare (da, mai multe), șublere, cel mai bun suport de brad (rezistă și acum) și recent … o tabletă LCD.
Dar, culmea, nu am rămas neapărat fan Lidl pentru mărcile lor proprii sau pentru produsele la prețuri bune. Cel mai mult îi apreciez pentru faptul că probabil sunt cel mai responsabil lanț de magazine din România în ceea ce privește mediul înconjurător. Am apreciat întotdeauna că s-au implicat în proiecte de sustenabilitate și nu doar așa de ochii lumii. De exemplu după ce în 2015 m-am dus ca o floricică la o conferința de-a lor, am plecat de acolo conștient cât de nasol stătea România la capitolul colectare selectivă. În 2015 nu colectam decât 3% selectiv din deșeurile generate. Consecințele acelei conferințe le-am scris pe Instagram:
Apoi în 2017 am vizitat șantierul a ceea ce urma să fie cea mai eficientă clădire de birouri din punct de vedere energetic din România. Sediul central Lidl din România, certificat BREEAM Outstanding – o premieră la nivelul întregului grup Lidl. M-am bucurat, evident, că întâmplător sediul lor este la noi în cartier 🙂
Și că tot vorbim de cartier, Lidl-ul de unde facem noi cumpărăturile are vreo 10 posturi de încărcare pentru mașinile electrice, dintre care două cu fast charge. M-am cam bazat și pe asta atunci când am comandat Dacia Spring 🙂
În concluzie, la mulți ani, Lidl! Felicitări pentru că ești un brand mișto!
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Da, si noi suntem fani Lidl.. Cam toate sculele de prin casa le am de la ei, haine cam 50%, iar ca alimente 90%…Multe magazine,destul de bine aprovizionate si aerisite, suntem foarte multumiti.
Apropo de Spring, în ce stadiu esti cui livrarea?
În pom 🙂 Poate vine prin decembrie … poate vine prin ianuarie… O să scriu un articol și o să pun acolo ce informații am cules.