Îmi plac hainele de la Lee Cooper. Am câteva tricouri și recent mi-am cumpărat din Fashion House două perechi de blugi. Ideea este că datorită calității produselor, timp de un an m-am tot apropiat de brand cu pași mici.
În week-end am fost în AFI să pierdem un pic timpul. Am trecut prin fața magazinului Lee Cooper și am văzut oferta asta:
Bun. Intru în magazin, găsesc o cămașă care îmi place și mă uit să văd dacă reducerea este deja aplicată sau se aplică la casă. Ce credeți că scria pe un afiș deasupra cămășilor? “Aceste produse nu face parte din campania de reduceri”. De fapt, afișul era în fața mai multor standuri cu haine. Mă enervez, las cămașa și ies din magazin. Mă las pe vine și văd asta:
Ca idee, cămașa era mișto și aș fi cumpărat-o la prețul întreg. Doar că mi-a pierit brusc cheful pentru că m-am simțit luat peste picior . Mai mult de atât, mi-a luat aproape un an să mă apropii de hainele lor și în 5 minute m-am transformat instant dintr-un fan Lee Cooper într-o persoană ostilă brandului.
Am intrat pe Facebook și acolo reclama era și mai perfidă. Vedeți că aici este ascuns asteriscul și nu se menționează decât de “mai multe detalii în magazine”. Cum credeți că reacționam dacă aș fi văzut reclama acasă și aș fi făcut un drum din Aviației până în AFI Cotroceni special pentru Lee Cooper? Le dădeam sau nu le dădeam foc la magazin?
Adică le mai înțelegeam p-alea cu “până la 90% reducere”, dar parcă farsele astea sunt și mai de prost gust. Poate n-am mai fost eu în mall de mult timp. Așa se practică mai nou? Să iei clienții la mișto?
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Exact acelasi lucru am facut si eu. Luat pereche de blugi. Vine perfect! ma uit la pret , 300 lei. Zic cu 50%reducere 150 RON… hai ca il cumpar oricum imi gasesc greu blugi care sa imi placa. Apoi vad exact ce ai vazut si tu, in 3 secunde eram afara din magazin injurand.
Reducerile la noi sunt aplicate doar la mărimile extreme, în cel mai bun caz. Pentru preturi cinstite îți recomand H&M si Waikiki. Magazinele astea doua sunt un fel de RDS dacă mă întrebi pe mine.