Dacă aveți ING, am descoperit recent că aceștia oferă cashback (adică primiți înapoi un procent din banii plătiți) pentru comenzile de pe Temu și Aliexpress. Procentul este variabil pentru cei doi comercianți, însă mi se pare că suma pe care o poți primi înapoi este destul de mare. Până la 250 lei pentru Aliexpress și până la 600 de lei pentru Temu.
Pentru comenzile de pe Aliexpress puteți primi undeva între 1.63% și 6.88% din banii plătiți, în funcție de categoria de produse din care cumpărați:
Pentru comenzile de pe Temu primiți înapoi 12% din suma plătită la prima comandă și 3% pentru restul comenzilor până la un maxim de 600 de lei până la sfârșitul anului.
Pentru a prim banii înapoi trebuie să intrați în ING Homebank și să navigați până la secțiunea uitată de lume denumită “ING Bazar”. Pentru a face acest lucru, apăsați pe butonul “Produse” din aplicația Homebank și apoi undeva sus sub secțiunea “Acces rapid”, găsiți categoria ING Bazar, cu reduceri la mai mulți comercianți.
Apoi căutați pe acolo cei doi comercianți, intrați în pagina lor de prezentare și apăsați pe “Obține oferta” sau ceva de genul. Aplicația vă va zice restul pașilor care trebuie urmați pentru a beneficia de reducere.
Teoretic ar trebui să obțineți acest cashback de fiecare dată când faceți o comandă pe una din cele două site-uri. În practică, dacă vreți să fiți 100% siguri că veți primi banii înapoi, nu cred că strică să intrați de fiecare dată în Homebank și să dați click de acolo pentru a ajunge în aplicația Temu sau Aliexpress.
Sunt destul de surprins că ING a decis să integreze și acești doi comercianți în aplicația lor, dar probabil că sunt îndeajuns de multe tranzacții către cei doi încât să merite. În continuare nu înțeleg exact care-i strategia ING legată de ING Bazar. Am scris prima dată despre această secțiune prin 2015 și de atunci și până acum am uitat ani la rândul că există.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Ar trebui vazut si termeneul de cashback. Cand ma mai uitam eu erau ceva termini destul de mari, luni de zile.
Pe acele siteuri platesti in lei ? ca altfel isi scoate ing comisionul din curs
În 2p sunt unicorni cei de la ING.
Mie nu imi mai mergea Bazarul pe mobil (pe web il scosesera complet) si trecusera cel putin 6 luni de la sesizarea mea si nu i-a interesat sa o rezolve.
Oricum incepusera sa ma taxeze aiurea din cauza unui al 2-lea cont curent, plus 5 lei pe luna pentru digipass, asa ca am inchis conturile la ei, dupa ceva gen 17 ani.
La fel ca Vodafone, nu i-a interesat deloc.
Nici chiar din 2015, mai exact 2020 🙂
https://www.revoblog.ro/revolut-rewards-reduceri-cashback-stilul-ing-bazar/
Nu, acolo scriam despre Revolut care a băgat ceva similar cu ING Bazar 🙂
Uite articolul despre ING Bazar, scris pe 22 aprilie 2015: https://www.revoblog.ro/ing-introduce-cupoane-si-oferte-in-aplicatia-mobila/
Nu înțeleg de ce trebuiesc căutate si activate aceste oferte si nu sunt active by default…
Cam târziu am aflat. M-am cam lăsat de Temu. 😀