Primită pe e-mail de la un cititor, după ce a citit articolul ăsta:
Am fost pacalit in cel mai urat mod cu putinta de catre aceasta firma, motiv pentru care voi merge cu ei in instanta dar incerc sa le fac si un pic de reclama, asa ca am facut un grup facebook
Rugamintea mea este daca poti pune pe blog un material despre acest caz si despre grupul de facebook sa incearcam sa le schimbam modul de a face “business”.multumesc anticipat (mai jos situatia) prezentata si pe grupul facebookSergiu– Comanda facuta online pe data de 7 august 2014 pentru un televizor Led 39 samsung ue39f5000 full hd
– Livrarea a fost facuta tot pe 7 august 2014 dupa ora 8pm, adica dupa ora anuntata de ei intre 5-8pm cand nu eram la adresa de livrare. NU am semnat de primire pentru ca nu eram la locatie si nu am putut verifica daca produsul este cel comandat si functional.– Am incercat sa instalez televizorul pe 8 august 2014 dimineata, televizorul era aparent intact fara nicio urma de lovituri, fapt ulterior confirmat si in formularul de retur al cel.ro. La pornire, televizorul nu avea displayul functional, am atasat o poza facuta chiar in acel moment.– Am notificat in scris, prin cerere online de retur firma, in aceeasi zi pe 8 august, fapt confirmat pe email.– Am fost informat ca pot sa aduc returul la sediu luni 11 august 2014– Am adus produsul la sediul cel.ro (SC Corsarul Srl) in data de marti 12 august 2014 si dupa lungi discutii, reprezentantul firmei de la service a acceptat sa il primeasca, cu mentiunea pe formular (atasat) ca televizorul nu are urme de lovituri si ca displayul este nefunctional. Am fost instiintat ca televizorul urmeaza sa fie evaluat de un service autorizat si voi fi informat asupra deciziei firmei, desi normal era sa imi fie returnati fie banii fie un produs nou si functional pentru care am platit integral cu cardul personal.– vineri seara, pe data de 15 august 2014 am fost informat pe email ca televizorul si-a pierdut garantia fiind evaluat ca prezinta defectiuni cauzate de lovituri mecanice, desi acestea nu erau vizibile, si ca pozitia firmei este ca acest defect este imputat exclusiv clientului care are doua variante: reparatia la un cost de 2098 RON (pentru un televizor care nou a costat 1799 RON!!!!) sau sa il ridic stricat de la sediul firmei cand voi fi anuntat, ulterior.– luni2518 si marti2619 august, nu am primit niciun raspuns telefonic si nici in scris de la firma SC Corsar Online SRL in ciuda demersurilor facute prin telefon, email si personal la sediul lor, de a discuta cu o persoana abilitata. doar in urma insistentelor la sediul lor, am primit pe email !?! un raspuns ca pozitia firmei ramane aceeasi, produsul este deteriorat de end-user si ca il pot repara la pretul promotional de 2098 ron!A fost imposibil de a primi datele de contact altele decat adrese de email de la orice persoana din conducerea firmei pentru a stabili o intrevedere.
După cum vedeți în situația descrisă de mine în primul articol, cel de acum 3 ani, Tiberiu Pop, cel care mânărește CEL.ro are o mentalitate de bișnițar. Deci șanse să se schimbe ceva în bine nu prea sunt. Firma și-a schimbat până acum de 3 ori denumirea și continuă să dea țepe.
Probabil veți spune: “Da, nașpa, n-aș vrea să fiu în locul omului”. Ce ați putea face voi totuși ar fi să nu ajungeți în situația lui. Renunțați să mai cumpărați de la CEL.ro atrași de prețurile cu 10-20 lei mai mici. Dacă se întâmplă să se strice produsul, veți pierde înzecit când vă duceți cu el la garanție. Ideea cu grupul nu cred că va prinde. CEL.ro probabil are mai mulți bani pentru reclame și va fi mai vizibil pe Facebook decât grupul acela.
Şi mai puteți face încă ceva. Atrageți-le atenția prietenilor și colegilor înainte să cumpere de la ei. Şi dacă nu vor să vă creadă, arătați-le articolul ăsta.
UPDATE: Încă un client mulțumit de la CEL.ro, care a primit prin curier un aragaz care arată așa:
Răspunsul CEL.ro: “Buna ziua, Si cum doriti sa faceti returul, fara ambalaj? La defectul care se observa cu siguranta si ambalajul este deteriorat iar in cazul asta nu va putem ajuta intrucat responsabilitatea dumneavoastra la livrare era sa verificati integritatea coletului.”
După ce l-au pus pe om să se care cu aragazul la ei: “nu aveti ambalajul complet si chiar daca l-ai avea, nu va putem da toti banii inapoi. Va oprim o taxa de 30%.” Adică ~ 180 lei, având în vedere prețul de 600 lei al aragazului.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Vezi ca inca nu suntem decat in 21 august 2014… asa ca omul nostru poate astepta un raspuns pana in 25 – 26 august 2014 🙂
Adevarul e CEL.ro se comporta urat oricum. O spun tot din experienta. 🙂
@Dumitru, cred că a vrut să spună 18-19. Mailul l-am primit ieri, pe 20.
@Mihai, sper să nu mai pățești.
vezi ca ai zis luni marti, 25-26 august, cred ca ai vrut sa zici 18-19, ca acuma suntem in 21.
Da, 18-19 a vrut să spună el. Mersi de atenționare !
Dat fiind ca au scris pe fisa de primire in service ca produsul nu prezinta urme de soc mecanic, iar ulterior s-a constatat ca prezinta, sunt obligati sa-ti returneze banii. (birocratic vorbind, l-ai adus intreg si l-au spart ei) Fa o plangere la ANPC si le vor transmite ei decizia (nealimentare.bucuresti@opc.ro era adresa acum cativa ani, e posibil sa se fi schimbat).
Mulțumesc, eu sunt cel pățit. Cumpăr mult online și de regula ma documentez, dar de data asta nu am făcut-o. I-am reclamat deja la OPC și printr-o casa de avocatura le-am servit oficial o înștiințare cu ce urmează, proces civil și plângere penala pentru înșelăciune. Grupul de pe Facebook nu concurează cu firma de țepari, însă o sa fie un fel de one stop shop, unde păgubiții pot afla ce este de făcut legal și nu numai!
Felicitări pentru faptul că ai luat acțiuni împotriva lor și nu ai dat înapoi! Sper să-ți recuperezi banii!
pai exact pe principiul “One stop shop” se bazeaza ei. Produse ieftine, servicii care lasa de dorit. Majoritatea clientilor nu cumpara si a doua oara.