Deși actualul guvern al României, singurul guvern al țării de după ’90, a muncit pe brânci pentru a repara măcar o parte din ce s-a stricat în 25 de ani, ar mai fi două lucruri care mă irită de fiecare dată când mă lovesc sau îmi aduc aminte de ele.
Primul ar fi sistemul actual de asigurări RCA. Asigurarea crește de la an la an, fără ca eu să fi avut un eveniment rutier, firmele românești dau faliment, ASF-ul nu face nimic, sunt oameni care au mașina blocată de peste 100 de zile în service. De ce? Pentru că e un sistem prost și corupt până la ultima bucățică.
Ar trebui pus bocancul pe gâtul ASF-ului, distrust tot și clădit de la zero. De asigurare trebuie să beneficieze clientul, nu păgubitul, și să fie făcută pe istoricul șoferului, nu pe cel al mașinii.
A doua mâncărime o am încă din 2007 de când Excelența sa, Tăriceanu #euvindelabucurești #fraieriiăstealacoadă, fostul președinte al asociației importatorilor auto din România (APIA) a inventat taxa pentru prima înmatriculare. De atunci și până acum statul a inventat succesiv legi proaste pentru a le înlocui pe cele respinse de UE.
Acutalul ministru a declarat că se lucrează la o nouă versiune a taxei de mediu. DE CE??!! Când ai deja 5 taxe respinse de UE, tu te apuci să faci încă una? Taxa e ilegală din start. De ce nu o elimini și nu introduci un alt sistem care să țină cont de poluare și să fie și legal? Astăzi am văzut o Dacia Dokker înmatriculată în Bulgaria. Ce mai așteptăm? Să avem tot parcul auto înmatriculat în Bulgaria?
Părerea mea este că dacă nici actualul Guvern nu o să rezolve aceste două probleme, o să murim cu ele de gât. So please Mr. Cioloș, do something!
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Tocmai am inmatriculat o masina zilele trecute (din fericire avea taxa platita si nerecuperata), iar la inmatriculare era un cineva care cumparase o masina noua cu norma de poluare Euro6 care a platit taxa (1200 lei) mai mult de cat o alta persoana de la coada care inmatricula o Astra G de prin 2002 (~800 lei taxa). Daca ar rezolva aceste doua probleme cred ca ar fi reales acest guvern pe viata.
Şi uite, comentariul de mai jos explică de ce. Fascinantă țara în care trăim 🙂
Hyundai elantra 1.6 benzina, 153grame poluare. Taxa a fost 1100 in iulie. Motivul? Dupa scandalul cu vw cei de la hyundai au decis sa treaca valorile reale in cartea masinii.
Modelul nou din 2016?
noul model elantra 2016 aparut in martie-aprilie. inmatriculat in iulie anul asta cu taxa de timbru in valoare exacta de 1101 lei. 🙂