Înainte să ne mai plângem de curieri…

By | November 15, 2020

Am comandat un pachet cu livrare prin USPS. Comanda am plasat-o pe un site din State pe data de 20 iulie. Apoi nu am urmărit-o activ, pentru că am mai comandat o dată de la ei și știam că livrarea prin USPS o să dureze mult. Zilele trecute m-am gândit să verific, să văd ce s-a mai întâmplat cu livrarea. Caut numărul de tracking și găsesc log-ul de mai jos (se citește de jos în sus):

 

Deci produsul respectiv a stat de pe 20 iulie până pe 6 august într-un hub din Chicago, apoi a fost expediat către … Germania? Unde a stat timp de 4 zile și a decis să se întoarcă, pe principiul “atât s-a putut”. Nu știu dacă a fost sortat greșit de cineva de acolo sau dacă pur și simplu pachetul s-a speriat de ideea de a ajunge în România și a decis să se întoarcă. Cert este că din acest punct i-a luat mai bine de o lună să se întoarcă în Statele Unite și de atunci se împlinesc aproape două luni de când este blocat pe undeva printr-un hub.

Veți zice probabil că am scris eu adresa greșit? Nope, pentru că am mai comandat o dată de la acest comerciant și prima dată pachetul a ajuns. Nu am schimbat nimic de la prima comandă.

Sau poate am ales cel mai ieftin serviciu de transport? Nu chiar, am plătit 55$ pe transport. Mai mult decât pe produs, care a costat 45$.

Partea amuzantă? M-am uitat pe extrasul de cont și am văzut că undeva prin octombrie magazinul mi-a restituit banii pe produs, dar mi-au oprit banii pe transport. Probabil că USPS le-a băgat placa cu “clientul nu este la adresă” 🙂

Având în vedere că și prima dată livrarea a durat vreo două-trei luni, tind să cred că pur și simplu acesta este standardul USPS.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

2 comentarii la “Înainte să ne mai plângem de curieri…

  1. Ciprian

    Curierii in Romania sunt zei pe langa ce se intampla in vest.
    Am avut un soc cand am facut primele comenzi si m-am trezit cu pachetele intoarse. Oamenii vin, suna la interfon, daca nu esti acasa adio. Incearca livrarea de 2/3 ori si aia e. Trebuie sa stai cu ochii pe mail sa vezi ora cand livreaza sa o schimbi tu pe site (la dhl) sau sa redirectionezi catre un pick-up point.
    Nu sta nimeni sa te caute la telefon daca esti acasa, sa te sune inainte sa ajunga….

    Reply
  2. Giovani

    Sincer, eu nu ma plang. Chiar si la BF de anul acesta, astazi am primit trei apeluri dimineata (eram cu bicicleta si nu am raspuns initial) dar vazand ca insista am sunat inapoi, era curierul de la Samday cu monitorul care astepta de jumatate de ora la poarta …Si de multe ori am patit chestii din astea…Tot timpul le las de cate o bere, doua, ceva…

    Reply

Spune-ți și tu părerea: