Ieri am avut ocazia să văd Arena Baschetului și pe interior, cu ocazia unui anunț interesant din partea FRB-ului: ambele naționale de baschet au o nouă identitate de brand și un imn nou.
Fetele devin Acvilele în timp ce membrii naționalei de baschet devin Vulturii. Mie îmi plac numele alese, mai ales pentru că sunt în strânsă legătură cu simbolurile naționale. Şi logo-urile mi se par foarte ok:
Noul imn al naționalelor devine melodia “Tot mai sus” a lui Guess Who. Melodia e ok, iar versurile cu “Ai mei n-au avut habar / Cât de sus pot eu să sar” se potrivesc în context, însă ritmul mi se pare cam blajin pentru a motiva o echipă în căutarea victoriei:
Mă bucur când se mai aprinde o astfel de scânteie și pentru alt sport decât fotbalul. Deși nu se vede, baschetul este într-o continuă creștere de popularitate la noi în țară. În momentul de față este pe locul doi după fotbal ca număr de jucători legitimați.
N-ar fi rău să se mai mute un pic atenția poporului de la fotbal la baschet. Şi acum că avem și identitate nouă de brand, ar fi frumos să facem o figură bună la EuroBasket 2017.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.