Din moment ce Volkswagen nu mai ține pasul cu comenzile de Tiguan, e un semn că piața încă are un apetit mare pentru SUV-uri cât mai mici. Așa că Volkswagen T-Roc pare o idee bună, în linie cu celealte lucruri care au un “T” în nume: T-Mac, Mr. T, T-Pain…
Ce mă surprinde este cât de multe speranțe își pun în T-Roc. Şi asta se vede prin cât de mult au investit în tehnologiile prezente în interior. Pare chiar mai tehnologizat decât Tiguanul. De exemplu display-ul touch de 6.5″ este o dotare standard, iar opțional se poate face upgrade la 8″.
Pe lângă asta, tot opțional, se poate pune și un display Active Info de 11.7″ în loc de turometru și vitezometru. Bleah, cu îi pasă cu ce viteză rulezi, tu trebuie să vezi care-i următoarea melodie pe playlist! Şi apropo de asta, sistemul audio e de la Beats. Sunt convins că trecerea de la Dynaudio este mai mult pentru a atrage un segment mai tânăr.
Motorizările entry-level sunt 1.0 benzină și 1.6 diesel, ambele cu 115 CP, la care nu poate fi aleasă decât tracțiunea față și cutia manuală. Gama medie de motorizări include noul motor pe benzină de 1.5 litri și pe cel de 2.0 TDI, ambele cu 150 cp, iar aici se poate alege și tracțiunea integrală sau o cutie DSG. Motoarele de top sunt de 2.0 litri benzină/diesel, 190 CP, la care se poate alege și 4Motion.
Ce să zic, dacă înainte nu înțelegeam rostul acestui tip de mașini, de când e Firea primar, nu cred că mai are rost să circuli prin București cu altceva în afară de un SUV. Şi la ritmul în care se surpă orașul sub noi, presimt că în 2-3 ani ne va trebui ceva și mai serios. Un Defender, un Land Cruiser, un Pajero, ceva să putem ieși din gropi în caz că nevoie.
Foto: Automarket
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Neinspirat nume or mai găsît: T-Roc mă duce cu gîndul la Troc și la Troacă !
Cam așa ceva e și cu Chiron… (pentru cei ce știu!)
Eu practic din cauza asta nu îmi cumpăr Chiron! 😀