Nu mai este niciun secret că îmi place direcția în care se duce Hyundai. Mi se pare că sunt pe un trend ascendent și că trag tare să facă tranziția de la un brand decent, cuminte și consevator la unul cool, păstrând în același timp un raport decent calitate-preț.
Hyundai Tucson 2021 mi se pare o mașină cu un design curajos, care spune ceva de genul: “iată că putem face și noi un design memorabil!”. De mult nu am mai văzut o mașină al cărui bot să nu mă ducă cu gândul la un alt model. Tucsonul cu ale sale “Parametric Hidden Lights” mi se pare inconfundabil. Farurile sunt integrate în grilă și atunci când sunt stinse pare că se confundă cu aceasta:
Din lateral mașina mi se pare că seamănă un pic cu RAV4, poate din cauza formelor pătrățoase cu care sunt sculptate aripile în jurul roților. Nu-mi displac nici liniile ascuțite ale aripilor care se prelungesc pe uși. N-arată rău din punctul meu de vedere.
În spate e mai așa și așa. Linia care unește cele două stopuri mă lasă rece și dacă ar fi fost după mine, nu cred că aș fi evazat stopurile. Nu pot să zic că e urât, doar că parcă nu mă atrage atât de mult precum botul mașinii. Îmi place ornamentul pătrățos din jurul evacuării și cred că ar fi fost și mai bine dacă evacuare era pe ambele părți.
Cu un design minimalist, interiorul arată bine, dar nu-mi fac impresia că se va simți ca un Mercedes sau ca un BMW în interior. Probabil că va fi același feeling de mașină asiatică de la Hyundai.
Motorizările pe benzină par aceleași 1.6, rafinate un pic mai mult. T-GDI de 150 CP, mild-hybrid de 150 CP și 180 CP și un plug-in hybrid de 230 CP. Sper ca toate hybridele să vină la noi pe piață la pachet cu trasmisia automată, că n-ar suna rău cei 180 CP. Iar varianta de 230 CP ar fi chiar de vis dacă ar veni la un preț bun.
Singurul lucru care nu îmi place la Hyundai Tucson 2021 este că a crescut un pic și în dimensiuni. Are 4.5 metri lungime și 1,86 lățime. Sunt câțiva zeci de mm în plus, dar mie și vechiul Tucson mi se părea destul de bărcos.
În fine, să vedem la ce prețuri vine în România, că-mi place.
Păreri?
sursă: Automarket
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Mie botul imi aduce aminte de EQC.
Nu imi place trendul de disparitie a butoanelor fizice de pe consola centrala. S-o dori sa impinga comanda vocala catre clienti, dar din review-uri imi pare ca inca este departe de a fi buna.
Toti producatorii cresc dimensiuniile la masini, alt trend enervant.
Am mai auzit și eu varianta cu EQC. Mi se pare că seamănă doar la conturul botului, dar în rest pare chiar mai futurist Tucsonul. Comenzile vocale nu vor merge niciodată în țări cu 10-20 milioane de locuitori, că nu-i rentabil să investești în dezvoltare 🙂 Față de Kona electrică, Tucsonul ăsta chiar are multe butoane pe bord! 🙂
Mie mi se pare copie de Lexus UX/NX/RX.
Hyundai începe să devină un fel de Huawei. Se apropie ca preț de mașinile premium. Da, a evoluat mult. Dar parcă se duce mult prea sus la preturi.
Depinde ce intelegi prin masina premium, daca consideri Toyota premium, atunci da, se apropie de preturile de toyota, dar nu se apropie nici pe departe de masinile de nisa, un Tucson full option plug-in de 265 cai costa putin sub 37.000 (cel mai scump cu oferta) un Mercedes GLC full option cu oferta de la dealer ajunge la 65.000, iar un Lexus NX costa 64.000, deci este o masina foarte ieftina mai ales pentru cea ce ofera, nici pe GLC si nici pe NX nu gasesti camerele care apar pe bord pentru unghiul mort, gasesti asa optiuni pe masinile care sar de 80.000 de euro.
Brilianta masina, abia astept test drive-ul!
Am platit avansul in iunie , initial o asteptam in iulie ,din pacate tocmai am primit vestea ca prin octombrie o sa soseasca ! Sunt cam nedumerit ,mai sunteti si altii in aceeasi situatie ?