IKEA a schimbat complet procedura de cumpărare a mobilierului mare. Acum am fost să cumpăr un birou și apoi am așteptat să-l ridic așa cum stau la KFC și aștept să fie găleata de aripioare gata.
Mai întâi am fost în zona de birouri, l-am văzut pe cel care mi-a plăcut, iar unul dintre angajați mi-a spus să fac o poză la cod și să creez o comandă la “Punctul Info Digital”. Acest punct info digital este de fapt un monitor cu touch screen. Fiecare secțiune are acum un astfel de monitor.
M-am dus la monitor, am introdus codul și apoi am avut de ales între a introduce numărul de telefon sau adresa de mail. Am ales numărul de telefon, ca să-l scriu mai repede, deși touchscreen-ul acelui display digital este destul de ok și aș fi putut scrie rapid și mailul. În fine. Sistemul mi-a trimis apoi un SMS cu detaliile comenzii:
Am intrat pe acel link și ca prin miracol, am găsit biroul pe care l-am adăugat eu și un cod de bare mai jos.
În drum spre casa de marcat am trecut și pe lângă acea zonă de depozit și se pare că acum clienții nu mai au voie să se plimbe prin printre raioane și să-și ridice singuri pachetele de mobilă.
La casa self service am scanat acel cod de bare, am plătit, iar apoi statusul comenzii a trecut la “în curs de pregătire”.
Iar în final m-am îndreptat către zona de “relații clienți”, unde pe un monitor era afișată comanda mea cu statusul “în pregătire” și cel mai important, era o estimare cu privire la timpul în care va fi gata:
Am făcut plata pe la 17:50 iar sistemul îmi estima că 6 minute mai târziu, pot ridica biroul. Așa că m-am dus în parcare, am pus restul cumpărăturilor în mașină, am rabatat bancheta și am parcat mașina în zona de încărcare. Am ajuns înapoi pe la 17:57, am dat bonul de casă (bine că nu l-am pierdut în agitația de a rabata bancheta) și din depozit a ieșit un căruț cu biroul meu pe el.
Per total cred că eu aș fi pierdut mai mult de șase minute căutând cărucior, căutând raionul și numărul secțiunii, apoi punând pachetul pe cărucior, scanat la casă și plătit. Plus că asta înseamnă pentru mine un ridicat de pachet greu mai puțin, deci și comoditate.
Sper că pe viitor planul IKEA este să-ți permită să și adaugi produsul direct de pe telefon, fără să mai folosești “Punctul Info Digital”. Și să integreze și plata în acel link primit pe telefon, ca să poți plăti comanda cât timp te plimbi prin magazin și astfel să fie și mai rapid procesul de checkout. Altfel, singurul dezavantaj pe care-l văd acum este faptul că s-ar putea crea aglomerație în jurul acelui Punct Info Digital.
Voi ați încercat noul sistem? Cum vi se pare?
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Ce birou urat 😀
Era la ofertă 😛
per total pare mai simplu nu mai e asa haos.. de curand am cumparat o masa pentru terasa din dedeman.. am zis ca mor pana reusesc sa dau macar de cineva sa ma ajute sa imi aduca din spate.. apoi ia-o la pas cu ea pe carut prin tot magazinul etc..