Google a anunțat câteva schimbări destul de importante pentru căutări:
1. Discover – în primul rând, nu va mai afișa doar bara de căutare și atât. Dedesubt vor fi afișate “subiecte de interes”, din categorii precum sporturi, știri, auto șamd. Mai departe, Google va oferi utilizatorilor posibilitatea de a ajusta subiectele care apar mai des sau mai rar. Este o schimbare importantă pentru Google, care înainte spunea că nu afișează nimic sub bara de căutare, pentru că nu vrea să distragă atenția.
2. Collections – chestia asta este similar cu ce face Pinterest cu fotografiile, doar că Google va face acest lucru cu căutările.
3. Căutări recurente – Google va recunoaște anumite căutări recurente, și îți va arăta rezultatele de acolo de unde ai rămas ultima dată. Dacă dai căutare după “ceasuri de lux” și ai mai făcut asta în trecut, Google îți va arăta sub bara de căutare un tab cu “Related activity”.
4. Stories – un algoritm va genera Stories, adunând la un loc imagini, articole sau clipuri video pentru o anumită căutare. Nu știu cum vor să le încorporeze în rezultatele căutării, dar sună interesant.
Nu sunt foarte entuziasmat pentru prima funcție, însă prin combinația dintre Collections și căutările recurente sper să nu mai fiu nevoit să fac atât de multe bookmark-uri de care apoi să uit. De Stories nu știu încă ce să cred. Totul depinde de algoritm. Dacă îmi oferă conținutul într-un mod fluid, probabil va fi mai comod să mă uit la un story decât să caut eu.
Toate aceste schimbări vin pe varianta mobilă, iar Google nici nu s-a obosit să anunțe dacă și când vor veni pe desktop. Așadar, avantajul celor care au site-uri mobile first.
Eu am primit săptămâna trecută mailul de mai jos și apoi a început să crească traficul pe site. Sunt curios dacă l-a primit toată lumea.
Sursă: Techcrunch
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Da, m-au spamat pe toate site-urile cu mesajul. 🙂
Da, am primit același mail. Au justificat că aveam cam 50% mobile versus desktop.