Frustration Overload

By | June 20, 2013

Săptămâna trecută am comandat de la eMAG un frigider care apoi a fost redus cu 250 de lei. Am plâns în palme și am trecut mai departe. Ieri au avut promoția tare cu “Prețuri Greșite”. Am dat din coadă când am văzut ce reducere bună a fost un hard extern și am generat din profitshare un voucher de 300 de lei cu gândul să-mi cumpăr hardul. Bineînțeles, până mi-a trimis eMAG voucherul, hardul a fost pa.

Mă gândeam la o chestie în inteligentă (sau nu). Ar fi mișto ca un magazin să dea cadou măcar 50% din valoarea reducerii unui produs cumpărat anterior (cu o săptămână să zicem) la preț normal. De exemplu în cazul frigiderului meu, dacă eram mârlan, aș fi putut să îl leg de mașină cum leagă vânătorii trofeul și să îl debarc la ei în showroom conform extra-garanției de retur. Şi sunt sigur că ei pierd mulți bani din cauza asta. Așa, chiar și cu un voucher d-ăla cadou de 125 de lei, aș fi fost mai fericit.

Până atunci mi-am format o nouă regulă: până nu apare newsletter`ul de la eMAG, nu cumpăr nimic.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

7 comentarii la “Frustration Overload

    1. revo Post author

      Tot nu am trecut peste faza cu hardul 🙁

  1. Alice

    Daca astepti de fiecare data newsletter, nu mai apuci sa cumperi niciodata nimic. Mai ales daca trimit 2-3 pe saptamana

    Reply
    1. revo Post author

      Îl aștept pe cel adevărat, de marți.

    2. Dan Pavelescu

      mai asteapta putin pana te insori, dupa care o sa pierzi dreptul de a purta card si bani 😀

    1. revo Post author

      Nu e chiar același lucru, Cashout se bazează pe marketing afliat, reducerile sunt infime față de o reducere de 40% care poate apărea după ce ai cumpărat tu produsul.

Spune-ți și tu părerea: