În sâmbăta de după Black Friday am fost cu prietena să ridic un obiectiv. Era coadă de 6-7 persoane la casă și încă pe atât la predare. Dar se vedea că cei de la F64 erau pregătiți. Am fost preluați de la recepție și așezați frumos la coada de la casă în timp ce o fată ne servea cu bomboane cât așteptăm. După ce am plătit, o colegă de-a ei ne-a luat factura și a dus-o la cei de la ghișeul de predare, astfel încât când ajungem acolo, băiatul să aibă deja pregătit produsul nostru. În 5 minute am terminat cu totul.
Am dat un tweet în care i-am lăudat că s-au mișcat repede. În lunea de după week-end mi-au răspuns:
@90revolution Mulțumim, ne bucurăm că te-ai simțit bine la noi 🙂
— F64 (@F64Studio) November 25, 2013
Ieri am fost să iau un filtru de la ei, am dat un check in, n-am apucat să ajung acasă și:
@90revolution @F64Studio atunci la cate mai putine reflexii! 🙂
— F64 (@F64Studio) December 13, 2013
Acum, nu știu dacă este aceeași persoană care se ocupă și de Facebook și de Twitter, sau dacă a fost aceeași persoană “pe tură” și acum și data trecută, dar își face treaba bine. Merită un suc 🙂
Comunicarea cu un magazin online este importantă pentru că dă încredere clientului. Şi vorba aia, “one day, and that day may never come”, s-ar putea să ai o problemă. Măcar știi că cineva urmărește reacțiile clienților.
Între timp, F64 a fost vândut unui fond de investiții străin, luni se va afla și cui. Sper să fie bine, că de nu, îmi bag picioarele:
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
si eu cumpar de la ei…speram ca dupa vanzare sa nu se intample nimic rau cu magazinul…
Vedem luni 🙂