După ce am scris articolul despre transformarea ServSkills în Depanero au apărut foarte multe comentarii cu oameni care se plâng de serviciile lor. Eu am trecut de vreo 3 ori pe la ServSkills și recent, de două ori, la Depanero. Acum tocmai am dus și brățara înapoi, că nu se mai încarcă.
Niciodată n-am avut ce să le reproșez, dar haideți să vă povestesc ultima experientă. Am avut un UTOK 450D, pe care l-am dus anul trecut la ServSkills pentru că se stricase microfonul. Interlocutorul auzea cu intermitențe o voce robotică. L-au reparat, l-am luat înapoi până în 14 zile.
Anul acesta a luat-o iar pe ulei și stătea să-i cadă și butonul de power. L-am dus pe 6 martie în service. A trecut termenul de 14 zile în care ar fi trebuit să-l repare, începusem să-mi fac griji și să-mi pregătesc discursul să-i sun.
Vineri, pe 27, m-au sunat ei să-mi spună că n-au ce să-mi facă la telefon, nu îl pot înlocui și că propun să-mi dea banii înapoi. Așa că mi-am luat un telefon nou cu procesor Quad Core, nu Dual Core cum avea UTOK 450D, cu 1GB RAM nu 512 MB RAM, cu 8 GB de memorie internă în loc de 4, cu display și baterie mai mare.
Mi se pare curios că eu n-am avut nicio problemă până acum și că alții se tot plâng. Bine, bat în lemn, nici să n-am. Dar să vedem ce rezolvă cu brățara, eu până acum sunt mulțumit 😀
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Depanero este servce-ul magazinului eMag, ambele fiind de cacao !!!!
Menționează că e doar părerea ta și nu are legătură cu realitatea.
Macar ti-au dat banii inapoi si ai putut cumpara un telefon nou. Si eu as face griji daca nu stiu nimic dupa 14 de zile despre telefonul meu.
Nici eu n-am avut probleme pnaa acum cu service-ul lor. De fiecare data au inlocuit daca a fsot cazul sau au reparat.