UPDATE: Am scris aici un articol cu părerea mea și ce vă recomand să faceți.
Cineva de la evoMAG s-a împiedicat, a căzut peste tastatură și a aplicat o reducere de 78% la Note 4, care s-a lansat chiar astăzi. Astfel, telefonul se vinde la rezonabila sumă de 750 de lei. Link-ul către produs este aici.
După atâtea astfel de greșeli ale magazinelor online, eMAG a rămas până acum singurul magazin care a avut curaj să-și accepte greșeala și să vândă produsele la prețurile “greșite”. Să vedem ce va face evoMAG mâine dimineață. Oare au învățat din greșelile celor de la cel.ro și Domo, sau se vor lăsa înjurați de jumătate de internet?
UPDATE 2: Am primit chiar două e-mail-uri de acest gen, de la două persoane diferite de la evoMAG:
“Buna ziua!
Va multumim pentru comanda!
Din pacate, aceasta nu se poate onora deoarece pretul afisat a fost eronat. Comanda se va anula conform termenilor si conditiilor de pe site: http://www.evomag.ro/Pagini/termeni-de-utilizare”
UPDATE: “Acest produs nu mai face parte din oferta evoMAG”. A disăprut undeva între ora 6.30 și 7.30 de pe site.
În curs de actualizare …
[văzut la Ştefan]
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
hai sa traiesti! Desi pentru ca noi astia care am dat comanda acum sa primim produsele, ideal ar fi sa nu afle foarta multa lume :)) ca daca sunt prea multe comenzi e mai greu sa le onoreze…
Sper insa sa fie fair si sa le onoreze 😀
Inca exista oameni care nu stiu ca atunci a fost o actiune de PR si au fost livrate un minim procent din produsele comandate cu televiziunea dupa ei?
Si tu promovezi prin afiliere o eroare a magazinului? 🙂 bun partener 🙂
Depinde la care “eroare” de la eMAG te referi. Au fost vreo 3 până acum. În ultimele două cazuri cunosc personal oamenii care au beneficiat de pe urma greșelii. Şi știu și cum a abordat eMAG problema. Nu au venit așa pur și simplu cu produsul în mână și gata, l-au înmânat. S-au chinuit un pic să îi convingă să renunțe. Dar poate tu știi mai bine, ești in the loop, îți dau voie să mă contrazici 🙂
Oricum linkul afiliat nu contează, e cu o cauză nobilă. Vreau să monitorizez cam câte comenzi se fac și la cât de mult se lăcomesc oamenii (dacă adaugă în coș doar unul sau 20 de produse). Ca să pot să fac un studiu de caz după. Nu poți să spui nici măcar că beneficiez de perioada de recurență. Că cine a luat “țeapă” acum, sigur nu va mai cumpăra nimic luni bune de la evoMAG.
Presupunând prin absurd că evoMAG chiar va aproba comenzile și comisionaele, promit să donez toți banii, e bine? 🙂
Cristian, jura-te ca nu ti-ai comandat si tu unul 🙂
Salut, am comandat acum vreo ora, mi-a spus un amic pe facebook… ar fi bine sa-l si livreze, Daca nu… asta e… Oricum telefonul ar fi bine primit de mine, am un s1 care este mult prea rablagit ..
Seara buna!
Mda , sa va uitati in cont ! Mie mi-a anulat comanda pe motiv ca nu mai este disponibil ! Ce petarde de oameni !
Nu am primit niciun mail, doar am vazut in cont comanda anulata. Cineva i-a intrebat pe facebook care e treaba si ei au raspuns ca “se poate comanda varianta pe alb”. Meritam totusi niste scuze.
cel.ro a fost obligat in instanta sa dea televizoarele clientilor…
În prima înfățișare. Mai au și dreptul la recurs. Încă nu s-au tranșat lucrurile.
+revo: nu stiu exact ce s-a intamplat acolo… doar am auzit si eu ca se laudau niste avocati cu treaba asta. Whatever. E mizerie ce-au facut. Adaugat paragrafe in TOS, in mail zice ca a fost gresala la pret si pe site apare comanda anulata pe motiv de lipsa stoc…
Am comandat si eu unul.Am primit mesaj ca s-a anulat comanda.Pentru o eroare asemanatoare o alta firma mi-a oferit cadou o tableta.Evomag nu a oferit nimic deci m-au pierdut de client.
Spune te rog și despre care firmă este vorba. E bine de știut.
Buna ziua!
Va multumim pentru comanda!
Din pacate, aceasta nu se poate onora deoarece pretul afisat a fost eronat.
Comanda se va anula conform termenilor si conditiilor de pe site:
…
Ne cerem scuze pentru neplacerile create!
Va multumim de intelegere!
Mie mi-au scris ca produsul nu mai e in stoc.Paragraful cu rosu referitor la anularea comenzilor cu pret gresit a fost adaugat dimineata la ora 9.
Guys, trebuie facut un mic boicot. Greseala e a lor nu a mea. Nu am semnat nici un termen si conditii cu ei. Acei termeni, as far as I know, au putut fi modificati in dimineata asta, pt ca eu nu am luat la cunostinta nici cand mi-am facut contul si nici cand am dat comanda despre conditiile lor.
Este de datoria lor sa prezinte termenii si conditiile la crearea contului si trebuie sa confirme ca eu am fost de acord cu ei. Corect?
Deci ce facem? Mergem in grup la ANPC?
I-am anuntat deja ca in cazul in care nu vor onora comanda ma voi adresa ANPC. Astept raspuns
Şi crezi tu că se sperie dacă-i anunți cu OPC-ul? 🙂 Am să scriu încă un articol în curând și o să explic acolo ce și cum, inclusiv de ce nu funcționează metoda cu OPC.
Conform OU 34/2014 privind drepturile consumatorilor cu modificari privind comertul electronic, contract la distanță înseamnă :
7. contract la distanță – orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul; (Articolul 2 Definiții punctul 7)
Adică o comandă online, una telefonică șamd. Acesta este metoda de a încheia un contract la distanță.
Când se consideră încheiat un contract la distanță?
(9) Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. (Articolul 8 Condiții de formă pentru contractele la distanță alin 9)
Deci este clar, da? Acel email care de obicei sosește cu mesajul “confirmarea comenzii” reprezintă și încheierea contractului la distanță.
Mai țineți minte situația tabletei mega-ieftine de la Domo? Acolo după comandă a venit un prin email care spunea “am primit solicitarea dumneavoastră de a comanda o tabletă, dar nu-i o confirmare de comandă și nu reprezintă un contract ferm”. Al doilea email, cel de confirmare a comenzii, nu a mai sosit niciodată în acel caz.Comanda nu fusese confirmată, deci nu exista contract, deci nu erau obligați să onoreze comenzile; în plus, îi apără o prevedere din Codul Civil care vorbește despre preț derizoriu, dar oamenii au continuat să insiste că dreptatea va fi de partea lor. N-a fost, iar ANPC n-a facut decat sa confirme acest lucru.
@Dragos: acesta este mailul primit de la evomag aseara:
Comanda d-voastra a fost inregistrata cu numarul 429***.
Acesta este un mesaj automat si nu reprezinta o confirmare a comenzii. Confirmarea comenzii se face ulterior de catre unul din agentii de vanzare, telefonic sau printr-un e-mail sau sms specific de confirmare comanda.
Din acest mesaj deduc cu parere de rau ca nici comanda noastra nu este confirmata, corect?
Ce e mai grav e ca in lista de comenzi a aparut la cauza anularii: “lipsa stoc furnizor”. Ulterior pe FB au balmajit ceva de greseala. Iar in privinta existentei stocului sau nu la furnizor…am dubii ca informatiile au fost reale. Asta se va putea verifica in eventualitatea unui proces.
Cei care sunteti in cauza, va rog sa va alaturati grupului: https://www.facebook.com/groups/727109577370304/
Vor scandal? Scandal le dam :))
Salut.gresala cu prețul la note 4, de pe siteul evomag e treaba lor.ei sunt obligați de lege să onoreze comenzile.este vorba de legea 34 din iunie 2014
@1111 Exact ! acela nu este un mesaj de confirmare a comenzii, ci un raspuns automat !
@Stefan Valentin Popescu imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar nicaieri in OU 34/2014 nu se specifica acest lucru.Citeste te rog postul meu de mai sus.
citeste bine ordonanta si pe urma sa comentezi,sau lucrezi la evomag?
Conform Conform OUG 34/2004 articolul 8 aliniatul 3 ” ” Site-urile comerciale indică clar și lizibil, cel mai târziu la începutul procesului de formulare a comenzii, dacă se aplică vreo restricție în ceea ce privește livrarea și care sunt mijloacele de plată acceptate “…ar trebuie onorate
mie nu mi-au trimis mail. doar apare la istoric : nu exista pe stoc.
Avand in vedere acest lucru, logic nu ar fi sa fie livrat cand revine pe stoc?
Si deoarece nu mi-au zis nimic de pret la motiv, daca nu vor sa-l livreze, nu pot face plangere la OPC sa-mi faca livrarea cand intra pe stoc?
@Stefan Valentin Popescu am citit orrdonanta si stiu ce scrie acolo.Ce am scris eu mai sus e copy/paste din ordonanta.Daca tu ai gasit in acea ordonanta vreun paragraf prin care profesionistul (adica magazinul) sa poate fi obligat sa livreze un produs la un pret ridicol, te rog sa-mi dai si mie acel articol.Multumesc.
Si eu am sunt in aceeasi situatie. Am reclamat la OPC si voi merge si in instanta impotriva Evomag.
Din partea mea va puteti duce si la ONU sau la CEDO ! Personal cred că veți pierde timpul, fiind imposibil să soluționați problema în favoarea voastră. În primul rând, a fost o greșeală de preț, asta e, se mai întâmplă..Poate ati uitat de un caz similar, cazul Domo cu tableta la 300 de lei, cand s-au inregistrat mii de comenzi si multi au facut reclamatie la ANPC in speranta ca vor primi un raspuns pozitiv si au avut o mare dezamagire (raspuns ANPC aici http://www.fileshare.ro/e30941507 ) Retineti ca la vremea respectiva se aplica OG 99/200, iar in prezent se aplica OU 34/2014 cu multe modificari fata de vechea lege.Plus alte legi care protejeaza magazinele.
Pingback: Studiu de caz: ce se întâmplă după greșeala celor de la evoMAG cu Note 4 | revoblog.ro
:)) Vai de capul vostru!
Ce penibil sunteți. Treceți naiba la muncă și nu mai întindeți mâna de pomană. Dacă ați lucra, ați înțelege că e omenește să greșești.
Cum vreti voi sa achizitionati un teleton care costa 1000 de euro la pretul de 750 RON…va duceti in instanta auzi :))..stati la panda pe site-urile de electronice ca niste soareci de biblioteca!
Intradevar, adevarat ai zis. Imi este sincer rusine ca traiesc in aceasi tara cu niste profitori fara scrupule (pardon, “avocati”), care vor sa primeasca mocaciuni pe greselile altora. Asta e, se mai gresete atunci cand muncesti, fie ca este o eroare umana sau de sistem, perfectilor care sunteti niste perfecti. Sunt total scarbit de ce am citit aici, mai bine ati pune mana la munca, vorba lui Andrei. Voi astia indignati si suparati si dornici de instante, daca ati fi fost in locul evomag/domo/cel/emag si care au mai gresit nu mai erati asa atrasi de produse la pret mult mai mic si de procese.
Celor de mai sus le urez drum bun intr-o tara mai civilizata. Le recomand cu caldura Italia.
Pingback: Ne apucăm de comerț online? Hai să și învățăm cum se face