Ştiți că există concepția generală conform căreia românii produc marfă bună pe care nu știu să o vândă în țară. Produc în schimb pentru companii străine, care apoi o vând la prețuri și de 10 ori mai mari. Un motiv pentru care producători români nu reușesc să își vândă marfa în țară este că nu au know-how-ul necesar.
eMAG își propune ca, prin programul “Deschide România“, să ofere micilor producători oportunitatea de a ajunge milioane de clienți din țară, prin listarea în eMAG Marketplace.
Programul se adresează PFA-urilor, SRL-urilor care au cod CAEN pentru producție, ONG-urilor și întreprinderilor sociale cu cifra de afaceri până în 500.000 lei. Avantajul celor care intră în program este că vor beneficia de comisioane la jumătate atunci când vor vinde prin platformă. Iar ONG-urile și întreprinderile sociale au comizion zero.
Pe lângă comisioanele mici, eMAG a creat o categorie specială în magazinul online, iar toate produsele românești vor fi semnalizate cu logo-ul “Deschide România.”. Producătorii locali vor fi consiliați cu documentarea și listarea produselor, iar procesul de integrare durează 30 de zile. eMAG se ocupă pentru ei de toate formalitățile, așa încât aceștia să nu fie nevoiți să negocieze contracte pentru curierat șamd.
În program pot intra toți cei care pot să asigure o producție de serie și un standard de calitate. Cu alte cuvinte, produsele trebuie să semene între ele. Pot intra și antreprenorii care își cumpără piesele sau subansambele din afară și le asamblează în România. Până la urmă și aceștia produc ceva în țară, și crează locuri de muncă. Doar produsele perisabile nu se încadrează aici.
Deocamdată, “Deschide România” are 32 de antreprenori înscriși, care au peste 5.000 de produse listate, în 98 de categorii. Sunt producători de pielărie, îmbrăcăminte, cosmetice sau mobilă. Şi ca să vă dau un exemplu care mi-a plăcut, în program este și o fundație din Brașov. Un atelier care vinde produse confecționate de tinerii peste 18 ani ce sunt nevoiți să părăsească centrul de plasament.
Mă bucură ideea aceastui program și sper să depășească targetul de 400 de antreprenori în 2017, pentru că este genul de inițiativă din care toată lumea are de câștigat. Producătorii își vând marfa mai ușor, eMAG are mai multe produse listate pe site, iar clienții găsesc mai repede produsele românești și sprijină comunitatea locală.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Nice.