Astă seară am participat la o repriză de socializare alături de colegii din blogosferă. Motivul care ne-a unit a fost relansarea celebrilor McMici. A fost alături de noi inclusiv Daniel Boaje, director general McDonalds România, care ne-a spus câteva lucruri ce țin de bucătăria internă McD.
Mai întâi despre McDonald’s-ul de la Piața Victoriei. Trebuie să știți că acesta este restaurantul pilot. Așa se explică faptul că este dotat cu iPad-uri. Toate lucrurile noi se încearcă aici mai întâi. Şi McCafe-ul din România, tot aici a fost testat pentru prima dată. Pe termen lung, se încearcă implementarea de case unde îți poți comanda singur meniul, urmând să plătești prin card. Va dura între unul și doi ani tranziția. Şi tot atunci ne putem aștepta ca McDonalds să producă 70% din produse, după ce primesc comanda. Nu în avans, ca acum.
Vă întrebați la ce folosesc iPad-urile? Vă pot spune cei mici:
Revenind la McMici, pun pariu că nu vă așteptați la asta: McDonalds a testat rețete timp de 2 ani înainte de lansare. În vară au fost și 300.000 de comenzi într-o lună. Iar pentru McMici v2 au făcut modificări de natură tehnică în bucătărie. Am gustat și eu noua versiune și cred că au umblat și la rețetă. Mi-au plăcut mai mult decât în primăvară. Au un gust mai proeminent de carne pe grătar, iar muștarul este dozat mai bine. Cred că voi înlocui clasicul hamburgher cu așa ceva pe viitor. Dacă vreți să-i gustați, campania durează între 25 Octombrie și 28 noiembrie.
P.S 1: Nu, carnea tot nu are formă de mici clasici 🙂
P.S 2: Mulțumesc Cristi pentru invitație.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Hai ca m-ai facut curios, cu prima ocazie am iau un McMici sa vad daca s-a schimbat ceva. McMici v1 a fost o mare dezamagire pentru mine. Zic si eu, daca ar fi luat o reteta buna de mici din Romania si ar fi avut gustul corespuzator ar fi fost mai castigati.
Cred ca reteta traditionala nu se preteaza la procesul tehnologic prin care sunt “fabricati”