Au fost dezvăluite Dacia Logan 2021, Sandero 2021 și Sandero Stepway 2021, a treia generație. Din păcate al treilea model prezentat nu a fost Dacia Spring, așa cum speram, dar tot ne-am ales cu ceva bun 🙂
Mașinile arată foarte bine și observați că focusul este pe noul Sandero Stepway, urmat îndeaproape de Sandero, în timp ce a treia generație de Logan este prezentată undeva departe în fundal. Cam asta cred că este și ordinea importanței pentru Renault în momentul de față.
Față de generațiile precedente, Sandero Stepway mi se pare că seamănă mult mai bine cu un CUV. Acum pare într-adevăr un model diferit fața de Sandero simplu. Are prea multe elemente diferite pentru a putea fi ignorate: bandourile tradiționale în jurul roților, pragul acela de plastic pe uși, forma diferită a ornamentelor din jurul proiectoarelor de ceață, zona de jos a eleronului care imită un scut șamd. Logo-ul “Stepway” a fost plasat sub grila frontală, ca să nu mai existe niciun dubiu că n-ar fi ceva diferit. Inclusiv nervurile capotei sunt diferite.
Dacia Sandero 2021 pare și ea un pic mai sportivă decât generația precedentă. Parbrizul are o pantă mai înclinată, plafonul este mai jos, cu antena de radio plasată în partea din spate, ca la Clio. Dacia spune că garda la sol a rămas aceeași, dar că mașina se va simți mai stabilă, pentru că are un ecartament mai mare iar roțile sunt montate “la față” cu caroseria. Aduce foarte mult a Clio V.
La fel se poate spune și despre noua Dacia Logan 2021. Mai fluidă, un pic mai lungă, plafon mai jos, deci și geamurile laterale un pic mai mici. La Logan se vede cel mai bine cum blocurile optice se prelungesc cu niște arcuri de cerc pe aripile mașinii. Încă o modificare de mult așteptată este noua formă a mânerelor de la uși, care sunt mai subțiri decât la modelele precedente.
Din păcate Renault nu a dezvăluit încă detalii despre interior și nici despre motorizări. La interior zvonurile spun că Dacia va introduce un display mai mare, iar în rest și știm deja că trebuie să ne așteptăm la niște butoane pentru aerul condiționat în stilul celor de pe noul Duster. În privința motorizărilor probabil că va fi vorba despre TCe-ul de 1 litru și clasicul dCi de 1.5. Detaliile complete le aflăm pe 29 septembrie.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Nu mai ramane decât să vedem preturile și motorizările.