Dacia anunță prețurile pentru Dacia Bigster. Și sunt mai bune decât mă așteptam!

By | January 9, 2025

Dacia tocmai a anunțat prețurile pentru Bigster și mi se pare că nu-s deloc rele. Dacă vă mai aduceți aminte, în toamnă, când modelul a fost prezentat la salonul auto de la Paris, cei de la Dacia spuneau că SUV-ul de clasă C va porni de la un preț “sub 25.000 euro”. Mai nuanțat, au zis “sub 25.000 euro” pentru modelul de bază, cu motorizare 1.2 ECO-G și “sub 30.000 euro” pentru motorizarea hibridă cu echiparea de bază.

Dacia Bigster poate fi comandat în România începând de azi, cu un preț de pornire începând de la 23.000 euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential, preț care ajunge la 29.500 euro (TVA inclus) pentru versiunea de top, Journey Hybrid 155. Puteți configura direct mașina pe site-ul Dacia.

Iată lista completă de prețuri:

prețuridacia bigster 2025

Vă reamintesc și motorizările.

Bigster ECO-G 140 va fi varianta cu benzină și GPL, dar, atenție, va avea în premieră și un sistem mild-hybrid de 48 V. Deci o combinație de benzină+GPL+mild-hybrid, care ar trebui să fie foarte economică. Autonomia declarată de dacia este de 1.450 de km. Rezervoarele vor fi de 50 de litri pentru benzină și 49 litri pentru GPL.

Bigster TCe 130 4×4 va fi, așa cum îi spune și numele, varianta cu tracțiune integrală, care din păcate va fi cuplată la o cutie manuală cu 6 rapoarte. În concluzie nici pe Bigster nu va fi 4×4 + automată. Pentru mine cred că-i singura dezamăgire.

Acest model va avea și transmisie 4×4 Terrain Control cu 5 moduri de conducere: auto, snow, mud/sand, off-road și eco.

Bigster TCe 140 este motorul termic de 1,2 litri în trei cilindri + mild hybrid de 48V și cutie manuală cu 6 rapoarte.

Bigster HYBRID 155 este primul model din cadrul Renault Group care beneficiază de noua motorizare HYBRID 155, compusă dintr-un motor cu 4 cilindri pe benzină de 107 CP, două motoare electrice (un motor de 50 CP și un demaror/generator de înaltă tensiune), o baterie de 1,2 kWh (230 V) și o cutie de viteze automată electrificată. Este similar cu motorul Hybrid 140, însă mai oferă 15 CP în plus, 170 Nm cuplu (+ alți 20 de la motorul electric) și o capacitate de remorcare de 1 tonă.

Sincer să fiu, prețurile sunt mai bune decât mă așteptam. Când au zis “sub 25.000 euro” pentru modelul de bază, mă așteptam la 24.900 euro, nu la 23.000.

dacia bigster exterior


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: