Dacă v-a trebuit până acum un extras de cont din care să rezulte că sunteți titularii contului, ați văzut probabil că interfața ING HomeBank generează extrasul de cont cu tot cu sold și lista tranzacțiilor. Şi dacă trebuie să înmânați acel extras unui funcționar, poate nu vreți să știe toată lumea câți bani aveți la-ndemână și cât de des faceți cumpărături de la Lidl.
Până acum, singura metodă prin care puteam obține un extras de cont fără sold și listă tranzacții era cu o vizită într-un ING Office, ca pe vremuri, când oameni trebuiau să se ducă la bancă. Dar recent, un prieten mi-a mai arăta că se poate și din interfața HomeBank, printr-o combinație de genul “doar angajații ING ar ști așa ceva”.
După ce apăsati pe “tipărește document”, vi se generează un .pdf care atesta că voi sunteți titularul contului cu IBAN-ul, codul SWIFT și codul BIC afarente, și data la care a fost deschis contul.
Acum necazul este că încă nu știu cum se poate genera această scrisoare din interfața nouă. Așa că dragă ING, dacă citești, introdu funcția și în noua interfață.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Am trecut înapoi la vechea interfață pentru că-i lipsesc câteva funcții importante. Plățile planificate de exemplu nu există în noua interfață.
Salutare! Le-am scris si eu celor de la ING la un moment dat (25 iulie 2017) referitor la lipsa platilor planificate din noua interfata. Mi-au raspuns ca, intr-adevar, deocamdata nu este disponibila si ca urmeaza sa fie finalizata. Sa speram ca o vor implementa la un moment dat.
Merge,
Multumesc, as adauga faptul ca daca bifati a doua casuta, apare in extras un mesaj de forma: Prezenta confirmare a fost eliberată la cererea dumneavoastră, spre a vă servi la …………
super! de pe telefon nu merge, dar de pe calc da. m-ai scutit de un drum!! multumesc!
Cu plăcere. Da, din păcate încă nu merge de pe telefon și nici de pe noua interfață.
Salut as dori si eu un extras de cont
Esti cel mai tare – mi-ai economisit un drum la banca!
Apreciez!
Aparent nu mai ai optiunea scrisori in Setari…tot la banca trebuie sa mergi.
Pe interfața nouă nu mai este. Pe interfața veche am testat eu ieri și a mers.
Daca suni la numarul de contact din homebank, iti trimit situatia contului pe email.
A functionat exact pasilor descrisi. Iti multumesc!
Mulțumesc!
Din aplicația și site-ul ING nu am reușit să aflu aceste informații.
NU mai merge, nu stiu cum de scos sa fie in limba engleza…
mersi la toti oricum
Acum (2022) merge din Setari cont -> Documente -> Situatie cont
Multumesc mult. Am reusit si eu (ianuarie 2023)
Buna dimineata,
Cum pot genera o fisa cont IBAN , atat ptr cel in roni cat si in euro.
Multumesc
Salutare,
Stie cineva daca as putea sa scot un extras pentru o tranzactie mai veche de 2 ani? Aprox 2 ani si doua luni in urma? Aplicatia ma limiteaza la doi ani.
Multumesc anticipat!
in Homebank, Setari Cont – Documente – Documente Specifice – Situatie Cont