Designerii de la Nissan au scos pe piață un CUV ieftin și bun, cu nume pe măsură. Cu toate astea, parcă mașinii îi lipsește ceva. Acel ceva care te face să o cumperi fără să mai stai pe gânduri. Din fericire pentru ei, un mare artist vizual român a găsit soluția. Vedeți mai jos despre ce vorbesc.
Să ne concentrăm mai întâi asupra spatelui mașinii. Din capul locului trebuie menționat că mașina este un gip. Deci se impune inscripția 4×4 sub cea cu Qasquai. Apoi, mașina trebuie localizată în spațiu. Nu există dubii, este din Europa, după cum indică stickerul de pe lunetă. Pentru mai multă exactitate, atât steagul Spaniei cât și taurul din dreapta sunt mărturia locului de unde a fost cumpărată.
Privind puțin mai jos constatăm că proprietarul ține la siguanță. Așa se explică preșurile cu ochi de pisică. Tot pe preșuri se află și inscripția turbo. Deci este un gip turbo. Ah și o floricică pe aripa spate. Pentru că o mașină adevărată este puternică … dar și sensibilă în același timp.
Şi asta este starea actuală a mașinii. Înainte arăta și mai bine. Avea chiar și niște ornamente reflectorizante pe spoiler. Din păcate acestea s-au curățat și n-au lăsat loc decât unor urme de lipici.
Înconjurând mașina mai obsevăm elemente de design cum ar fi: alt taur pe rezervorul de benzină, ornamente și pentru preșurile de la roțile din față și chiar apărătoare de vânt la ștergătoare. Mai avea câteva floricele pe capotă dar ați prins ideea.
La interior, ceva mai modest. Pe lângă ceea ce pare a fi un bidon între scaunele din față, designerul a ales un stil minimalist. A folosit doar un prosop ca să apere volanul de insolație.
Şi în final, nicio operă de artă nu trebuie lăsată nesemnată, nu ? Așa că pictorul a decis să îsi pună amprenta chiar sub iepurele aducător de noroc din geam. Pe maestru îl cheamă George.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Prosopul e slab, in Egipt tineau blanuri pe bord.
Tu știi mai bine, George >:)
Lipseste placuta de identificare cu “Barosan” 😀
“REGELE ŞOSELELOR”