La început a fost Fundeal. Prima lor ofertă a fost un voucher cu 1 leu pentru bilet la orice film de la Movieplex (Plaza) + floricele din partea casei. Le-am arătat atunci tuturor prietenilor oferta. Nimeni n-a cumpărat pentru că trebuia plătit cu cardul și au devenit paranoici. Eu aveam doar 4 lei pe card, am analizat “riscurile” și am cumpărat 2 bilete. Apoi s-au supărat pe mine că nu le-am cumpărat și lor vouchere.
Între timp au apărut și femeile în peisaj. Şi atunci lucrurile au început să ia o turnură nefericită. Pentru că bărbații preferă să se informeze înainte să cumpere însă femeile cumpără impulsiv. Cuvântul “ofertă” sau “reducere” provoacă un scurt-circuit cerebral pentru unele dintre ele. Altfel nu-mi pot explica de ce voucherele pentru “pilotă din puf de gâscă” au fost cele mai vândute timp de câteva luni pe toate site-urile de gen.
Şi atunci site-urile s-au orientat. Au început să vândă mai mult pentru femei. A apărut un nou model de afacere. Mai precis, se cumpără orice de aici sau aici, se face un stoc mai măricel și se vinde cu titlul de “reducere” în România. Așa se explică faptul că unele produse pot fi ridicate direct de la sediul celor care țin site-ul cu reduceri:
Preferatele mele sunt ceasurile Winner, căștile colorate ultra-moderne și tabletele ieftine.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Habar nu ai despre ce vorbesti, parerea mea sincera 🙂
Data viitoare comentează cu un e-mail valid, argumentează-ți răspunsul și poate te cred.