Din ultimele trei drumuri pe care le-am făcut cu Uber două au fost către aeroportul Otopeni iar ultimul de la aeroport acasă. Eram curios de mai multe lucruri. În primul rând la dus, dacă șoferii au rovinietă și apoi la întors, de unde vin mașinile și dacă avem loc în mașină cu tot cu trollere.
Mașinile cu care am mers au fost Fiat Albea, Dacia Logan și Subaru Impreza. La ultima călătorie (cea cu Impreza) am fost patru oameni în mașină, fiecare cu bagajul lui de mână, plus două trollere mari în portbagaj. Am avut loc dar ar fi fost mai complicat dacă toți patru am fi avut bagaj de cală, să vă gândiți la asta înainte să comandați.
Când am aterizat și am vrut să comand, Uber mi-a arătat un ecran predefinit care îmi spunea unde să aștept mașina și că voi plăti o taxă de 3 lei pentru parcare. Am făcut comanda și mașina a apărut într-un minut, era deja la ultimul nivel al parcării de la sosiri. Nu știu dacă este o practică printre șoferii Uber să aștepte acolo sau a fost noroc. Şoferul mi-a spus că tocmai ce a adus pe cineva la aeroport.
Prima cursă către aeroport a costat 25 lei (cu tariful vechi), cea de-a doua 21 de lei și ultima 29 de lei, la oră de vârf, cu tot cu taxa de 3 lei pentru parcare, cu tariful nou de 1.45 lei per km. Distanțele au fost aceleași de fiecare dată: 11-13 km, de la Aeroport până pe Nicolae Caramfil.
Încă nu m-am decis dacă ar trebui să mă bucur pentru că serviciul funcționează atât de bine său să-mi pară rău că Uber se sustrage legilor din România.
Dacă încă nu aveți cont și vreți să încercați, primiți o cursă gratis de 20 de lei dacă creați contul prin acest link sau introduceți codul uber90revo în aplicație.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Multumesc de pont. Pare mai ieftin decat cu taxiurile comandate la aparatele de la sosiri.