Concursul lunii octombrie pentru cititorii revoblog

By | October 23, 2017

Mai avem o săptămână și un pic din octombrie și trebuie să bifăm și concursul lunar, nu-i așa? Și cum stăteam eu prin casă și mă gândeam ce premiu să dau, mi-am dat seama că mai sunt mai puțin de 5 zile până la lansarea Assassin’s Creed Origins. Și am zis să aleg un premiu tematic:

În poză este un tricou original Assassin’s Creed și un inel cu cârlig pentru smartphone. M-am gândit că dacă nu vă impresionează tricoul, să-l puteți cadou unui fan și să rămâneți măcar cu inelul 🙂

Regulile sunt simple. Ca să participi la concurs trebuie:

  • Să fii abonat la newsletter-ul revoblog;
  • Să lași un comentariu la acest articol (cu un email valid, să vă pot contacta);
  • Să ai cel puțin un comentariu aprobat înainte de acest concurs;

Ca să vă înscrieți la newsletter, lăsați mailul mai jos:



Ziua în care doriți să primiți mailul

Am reintrodus ultima regulă pentru că am văzut la un moment dat abonare de la vreo 12-14 email-uri cu același IP. Și toți acei useri aveau un singur comentariu, la un concurs lunar. Vreau ca acest concurs să rămână pentru comunitatea blogului, nu pentru vânătorii de concursuri.

P.S: Câștigătorul de la concursul de luna trecută este Vlaicu Cristian-Giovani. Felicitări!


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

19 comentarii la “Concursul lunii octombrie pentru cititorii revoblog

  1. Mihaela Grigoras

    Multumesc inca o data pentru premiul oferit mie – la concursul lunii august. Rucsacul Gregory Offshore Day2 LG este foarte util si foarte apreciat si are dimensiunile ideale.

    Reply
    1. Revo Post author

      Cu foarte mare plăcere! Vor mai fi concursuri, și chiar mă bucur când un premiu ajunge la cineva care citește de mult timp blogul 🙂

  2. Berilac

    Salutare! Ma bag si eu la concurs.

    Referitor la tricou, intr-adevar, nu sunt fanul asasinului. Dar seful meu s-ar putea bucura de el (presupun – joaca jocul asta si variatiile pe marginea lui). Daca nu il vrea, mai incerc la unul dintre colegi (si ei au o oarecare afiniate pentru asa ceva). Daca nici asa nu imi iese, cel mai probabil va ajunge purtat prin casa de mine (stiu, e putin trist pentru unii fani, dar ce sa fac 🙁 ). Ma gandesc, insa, ca seful fiind fan ar aprecia un cadou ca asta – de ziua lui de anul trecut i-am luat cu totii asasinul asta sub forma de statueta cand se arunca de pe o cladire.

    Inelul ala carlig pare sa fie pentru masina. Am doua sisteme de prindere la masina pentru telefon (desi nu sunt taximetrist si nu fac Uber :)) ). Voi analiza daca e mai bun, iar daca nu i-l voi da lui tata.

    Referitor la chestia cu ziua in care vrei sa primesti newsletter-ul, nu ma prind daca chiar il voi primi in ziua aia (nu stiam ca Mailchimp au asa ceva) sau daca e doar un sondaj.

    Ultima treaba: la chestia cu dezactivarea concursomanilor sunt de acord ca sunt o multime de persoane care vin doar pentru concursuri (la orice produs/site/etc.). E ok masura cu limitarea la numarul de inscrieri pe IP. Totusi, mi se pare un pic fortata limitarea celor care nu au comentarii pe ideea ca nu viziteaza site-ul. Ma dau exemplu pe mine: te vizitez macar o data pe saptamana, alaturi de inca 2-3 bloguri. Dar nu scriu niciodata comentarii (bine, am scris unul mai devreme unde am cosnderat relevant). Nici la newsletter nu am considerat uneori sa fiu abonat, intrucat aveam site-ul la favorites si intram oricum pe el. Dar imi imaginez ca este complicat sa diferentiezi intre concursomani si cititori si nu am nicio propunere pentru ca stiu ca e greu sa faci asa ceva. Tot timpul vor fi “smecheri” care vor cauta alternative.

    Reply
    1. Revo Post author

      Salut, sper că șeful tău este mărimea S, sau măcar un M, ca să-i vină tricoul. Inelul e addictive 🙂 Am văzut multe persoane care-l țin pe mână și învârt telefonul de zici că-i fidget spinner.

      Cu newsletter-ul, dacă bifezi “Marți”, vei primi în fiecare marți într-un singur mail toate articolele pe care le-am scris de marți până marți. Am făcut 6 campanii diferite în Mailchimp (zilnic, luni, marți, miercuri, joi, vineri :D). E o alternativă pentru cei care nu vor să primească zilnic câte un mail cu un articol nou. Că nu vreau să agasez lumea cu mailuri 🙂

      În privința măsurii anti-concursomani, și asta poate fi “hack-uită”. De exemplu o persoană comentează la un articol oarecare, apoi se abonează la newsletter și apoi postează un comentariu la concurs. Dar când încerci să faci asta de pe 14 email-uri (cum avea tipul de care ziceam), parcă nu-ți mai vine. Și pe lângă asta, mai multe comentarii de la persoane diferite cu același IP încep să atragă atenția. Nu știu dacă pot face limitare pe IP, dar o să mă uit. Toată treaba e să nu blocheze din greșeală o clasă de IP-uri, că atunci este nasol.

      Și nu în ultimul rând: merci că m-ai pus în favorite <3

    1. Revo Post author

      nu știu dacă să iau comentariul tău doar ca pe un îndemn sau și ca pe o participare 😛

    1. Revo Post author

      E mărimea S, dar varianta americană. Așa că l-ar încăpea și pe unul ca mine, care este un M la unele branduri, poate chiar și un L la altele.

  3. Vlaicu Cristian-Giovani

    Pe langa multumirile pentru premiul lunii septembrie, eu port M asa ca hai sa mai tragem un loz 🙂

    Reply
  4. Dan

    Am și eu un prieten fan Assassin’s Creed, așa că intru și eu în concurs…(cel puțin așa cred; data trecută se cerea și un comentariu pe Facebook):

    Reply
  5. Ciprian

    Hai cu concursomanii 🙂 PS: speram sa te vad azi prin Pipera, sa vorbesc cu firma de PR, au greșit adresa de mail? 🙂

    Reply
    1. Revo Post author

      Ei îmi trimit doar comunicate, nu sunt în stare să mă invite la evenimente. Cumva nu fac legătura între blogger de tehnologie, inginer telecom, client al rețelei și “hai să îl chemăm să vadă un demo”. Am renunțat să-mi mai bat capul cu ei.

Spune-ți și tu părerea: