Cinci zile mai târziu, șampania de 100.000 € încă face “victime”

By | May 4, 2018

Anul acesta Nuba a dat lovitura cu PR-ul. Nu s-au mai bazat doar pe știrea cu șampania scupă, un artificiu reciclat de anul trecut. Au plusat și cu DJ-ul adus cu elicopterul și cu Gianluca Vacchi.

Pentru mine, a fost destul de simplu să-mi dau seama că știrea cu șampania este “fake news”. Una la mână că au făcut ceva similar anul trecut (cu fotografia bonului) . Apoi am văzut ce brand este șampania (foarte vizibil de altfel) , am căutat pe Google, am văzut că este puțin peste 1.000 lei, și am tras concluzia. Astăzi a venit și confirmarea.

Este interesant însă cât de mare a fost impactul. De la vecini, prieteni, oameni educați, până la lucrătorii de la salubritate. Am stat să explic câtorva că e doar o reclamă, apoi nu mi-am mai bătut capul.

Dincolo de asta, mie nu prea mi-a păsat de știre, chiar dacă ar fi fost adevărată. Nu mi-a păsat cine ar fi comandat-o și cu cine ar fi băut-o. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Când o să încetăm să ne ocupăm mintea cu asemenea prostii, vom avea mai mult timp pentru noi.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Spune-ți și tu părerea: