Chițoii de la Orange au avut succes, și mie mi-a plăcut campania

By | February 25, 2015

Millidge și Doig de la Orange au niște nume tare greu de pronunțat, așa că poporul român a decis că ei aparțin regnului de “chițoi”. Fără legătură cu semnificația cuvântului din dex.

Orange a avut mai multe campanii cu ei, unele m-au enervat de îmi venea să sparg televizorul, altele chiar m-au amuzat, cum este aceasta. Cert este că cei mai mari fani ai chițoilor sunt copiii. Cu cât sunt mai mici, cu atât sunt mai captivați de reclama care rulează la TV.

[youtube=http://youtu.be/bpHhFr9o364&modestbranding=1&nologo=1&showinfo=0]

Campania actuală tocmai s-a încheiat și după cum spuneam, am urmărit-o cu plăcere. Ideea de a da oricui șansa de a apărea la TV mi s-a părut foarte bună. De exemplu eu nu mai schimbam programul când apărea reclama la TV, ci așteptam să văd cine mai dansează plin clip. Toate au fost amuzante și mi s-au părut foarte bine selectate.

Am urmărit și pagina de Facebook și am mai găsit și acolo câte ceva. Cel mai mult mi-a plăcut clipul cu scafandrul:

 

 

Mai era unul cu o echipă de handbal feminin, o mireasă cu soțul ei și unul cu o fetiță care dansa în timp ce câinele țopăia pe lângă ea. Foarte tare mi s-a părut că un tip întreba în comentarii dacă se poate folosi orice animal în filmare, sunt curios la ce se gândea.

Iată și niște date despre campanie:

infografic

Acum, Orange, bănuiesc că înțelegi că este nevoie de o abținere de la chițoi pentru o perioadă, nu? Ce zici, sună bine fără reclame cu Millidge și Doig cel puțin până în decembrie așa? 🙂


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Un comentariu la “Chițoii de la Orange au avut succes, și mie mi-a plăcut campania

Spune-ți și tu părerea: