Millidge și Doig de la Orange au niște nume tare greu de pronunțat, așa că poporul român a decis că ei aparțin regnului de “chițoi”. Fără legătură cu semnificația cuvântului din dex.
Orange a avut mai multe campanii cu ei, unele m-au enervat de îmi venea să sparg televizorul, altele chiar m-au amuzat, cum este aceasta. Cert este că cei mai mari fani ai chițoilor sunt copiii. Cu cât sunt mai mici, cu atât sunt mai captivați de reclama care rulează la TV.
[youtube=http://youtu.be/bpHhFr9o364&modestbranding=1&nologo=1&showinfo=0]
Campania actuală tocmai s-a încheiat și după cum spuneam, am urmărit-o cu plăcere. Ideea de a da oricui șansa de a apărea la TV mi s-a părut foarte bună. De exemplu eu nu mai schimbam programul când apărea reclama la TV, ci așteptam să văd cine mai dansează plin clip. Toate au fost amuzante și mi s-au părut foarte bine selectate.
Am urmărit și pagina de Facebook și am mai găsit și acolo câte ceva. Cel mai mult mi-a plăcut clipul cu scafandrul:
Mai era unul cu o echipă de handbal feminin, o mireasă cu soțul ei și unul cu o fetiță care dansa în timp ce câinele țopăia pe lângă ea. Foarte tare mi s-a părut că un tip întreba în comentarii dacă se poate folosi orice animal în filmare, sunt curios la ce se gândea.
Iată și niște date despre campanie:
Acum, Orange, bănuiesc că înțelegi că este nevoie de o abținere de la chițoi pentru o perioadă, nu? Ce zici, sună bine fără reclame cu Millidge și Doig cel puțin până în decembrie așa? 🙂
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
In decembrie, da… Dar 2025!