Cea mai tare chestie citită azi: Ministerul Turismului va apela la influenceri pentru a atrage turiști să viziteze România

By | June 23, 2022

Hold everything! Chestia asta e prea tare.

Deci Ministerul Turismului vrea să apeleze la influenceri pentru “creșterea nivelului de conștientizare a turiștilor străini și interni cu privire la România ca destinație atractivă și consolidarea poziției ca o destinație turistică atractivă pe piața internațională a turismului de tip city break, îmbinat cu turismul enogastronomic, inclusiv si partea de experiență si agrement” [sursa]

Dar stai un pic… influencerii români nu asta fac oricum majoritatea? Adică nu se plimbă oricum prin țară și postează din diverse locații mișto? Sau care-i schema? Să-și convingă followerii falși din Sri Lanka să vină să viziteze România?

Logica mea spune că dacă influencerii români oricum fac asta, ar trebui contractați niște influenceri din afară, care să expună țara în comunitățile lor. În fine, hai să mai vedem ce mai scrie în știre.

“Este importantă identificarea publicului-țintă prin influencerii potriviți care să fie prezenți pe principalele platforme de social media, cum ar fi: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok etc. În plus, ne interesează menționarea destinațiilor de city break din România de către influencerii aleși prin mesaje atractive în podcast-uri și bloguri”.

Deci pregătiți-vă să îl auziți pe Joe Rogan în podcast-uri cum povestește cum a tras o beție în Oktoberfest.

La capitolul cerințe de comunicare, ministerul vrea ca postările făcute de influenceri să fie veridice, neînșelătoare și verificabile, iar viitoarele comparații ale României cu alte cu alte destinații vor fi realizate în mod obiectiv și pozitiv.

Deci obiectiv și pozitiv, da?!

Tot Profit mai scrie:

“Alegerea viitorilor influencesi(?!) va ține cont de colaborările din trecut (se va analiza colaborările similare din trecut ale influencerului și se va analiza impactul acestora (de verificat numărul de like-uri și reacția urmăritorilor) pentru a ne putea face o idee generală cu privire la rezultatul viitoarei campanii) și istoricul influencerului (în această categorie se încadrează eventualele scandaluri mediatice din trecut în care a fost implicat influencerul).”

Problema e că eu din câte știu nu au fost până acum colaborări cu influenceri din afară. Deci da, stimați telespectatori. De aici deducem că strategia Ministerului Turismului este să promoveze România turiștilor străini prin folosirea influencerilor români. Logică LVL 9999.

Nu mă înțelegeți greșit. Folosirea influencerilor mi se pare o idee excelentă. Cu siguranță mult mai eficientă decât un stand obosit cu o poză în paint la vreun târg de turism (remember New York!?).

Problema este că așa cum sunt cerințele, probabil e doar încă o sifonare de bani cu dedicație. Remember influencerii din STB? Cine credeți că va intra în campania asta? Mikey Hash din nou? Ghidusii cu păcănele? Lidia Buble va face reclamă la apă plată?


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

Un comentariu la “Cea mai tare chestie citită azi: Ministerul Turismului va apela la influenceri pentru a atrage turiști să viziteze România

  1. Simona

    Poate Inna ar fi potrivita ca are public international, acum si Irina Rimes cred ca mai sunt si altii. Probabil se gandesc ca romanii sunt mai accesibili ca pret si mai usor de contactat.

    Reply

Spune-ți și tu părerea: