Eti Puf, “gustarea copilăriei”, sunt acei biscuiți cu bezea pe care îi mâncam noi când eram mici. Problema este că niște oameni de la Oligvy au vrut să afle ce efecte adverse pot avea dacă îi fumezi, și așa a apărut o capodoperă de reclamă. Iată cum arată o reclamă gândită de oameni sub influența acestor halucinogene:
Și pentru că reclama nu era și așa deosebit de enervantă, s-au gândit ei să o pună pe AXN, singurul post TV pe care îl mai urmărim din când în când. Pentru că nu-i așa, ce merge mai bine între “Autopsia crimei” și “Psihologia crimei”, decât reclama la Eti Puf. Acolo era core targetul campaniei.
Și nu o băgați la înaintare p-aia cu “reclama negativă este tot reclamă” sau “hey, e enervantă dar măcar ți-a rămas în minte.”. Am mai cumpărat în glumă Eti Puf de la Auchan de câteva ori anul trecut. De când cu reclama, ocoloesc raionul acela, de teamă să nu îmi aduc aminte cumva de această reclamă-traumă psihică. Și nici la AXN nu mă mai uit.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Care a fost rezultatul articolului? La prima vizita in magazin am cumparat o duzina, sa vad cum mai sunt :))
You understand nothing! 🙂
Faci un blog de cct 😉 pe nimeni nu intereseaza despre ce faci tu. Reclama e foarte ok, e făcută sa atragă publicul ca oricare reclama
Deci și tu le-ai fumat.