Se dă următoarea situație: te duci la un fast food și dai aproape 100 de lei pe câteva zeci de Crispy Strips pentru tine și prieteni. Fata de la tejgea vrea să îți înmâneze cei 2-3 lei rest. Tu i-ai lua, că ești zgârcit, ai muncit pentru banii ăia. Pe de altă parte, ai părea Hagi Tudose dacă te-ai uita la 1 leu când comanda face 100. Cum ieși elegant din dilemă? Iei frumos banii și îi pui în urna de pe tejghea, cea de donații.
Nu ai certitudinea că banii ajung acolo unde trebuie? Eu ieri am fost la o conferință să mă conving și să dau o mână de ajutor. KFC și Pizza Hut au demarat pentru perioada 1-31 Octombrie campania “Vreau în clasa a noua“, alături de fundația World Vision. Campania se află la a șasea ediție în România și își propune să strângă fonduri pentru educația copiilor defavorizați din mediul rurual.
Situația este destul de gravă, doar 55% din copiii din mediul rural își permit continuarea studiilor. Sunt convins că toți ați fost deprimați recent pentru că a trebuit să faceți 5 sau 10 minute prin ploaie până la metroul care să vă ducă la job sau facultate. Imaginați-vă unii dintre acești copii merg zilnic până la localitatea învecinată, doar ca să termine o școală primară.
Campania a strâns anul trecut în jur de 37.000€, asta însemnând o rată de ~1.000€ pe zi. Inclusiv cei 2500 de angajați KFC+Pizza Hut se implică activ în campanie. Așa că dacă în următoarea lună casiera se oferă să vă ia cei 50 de bani și să-i bage în urnă, lăsați-o s-o facă. Banii vor ajunge acolo unde trebuie.
În pozele de mai jos îl puteți găsi pe Mark Hilton, CEO KFC și Pizza Hut în România, Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România, Dani Oțil și Cătălina Drăghici – o fată care a benificiat de program și acum este la facultatea de biologie.
credit foto – Dragoș Asaftei
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.