Înainte, la eMAG, produsele defecte se returnau în același loc unde se făcea și preluarea lor. Acum au făcut o divizie specială, cu propria lor cămăruță, care se ocupă doar de asta.
Așa intră un om normal acolo: “Mi s-a stricat produsul și trebuie să-l returnez. La naiba ce mare e coada, acum trebuie să mă uit pe tavan jumătate de oră până îmi vine rândul”.
Următoarele concluzii le-am tras eu după ce am stat jumătate de oră la coadă:
- Se returnează cu precădere produse scumpe. Sau astea erau mai la vedere.
- Gamerii sunt foarte indeciși. Am văzut pe acolo un Razer Naga și un tip venise să aducă un set de mouse + căști SteelSeries.
- Un băiat returna un Nexus 5. L-am întrebat de ce și mi-a spus că pierde semnalul și că asta ar fi o problemă generică. Voi știți ceva despre asta?
- M-am uitat după produse duplicate (semn că un device ar fi prost dacă e plin service-ul de el). N-am văzut decât două routere ASUS N300. Şi pe Profitshare am o comandă anulată cu un astfel de router. Mai bine îl evitați.
- Un tip aducea un ditamai laptop ASUS cu carcasă din aluminiu polișat, super portabil (n-am recunoscut modelul) pe motiv că nu găsește drivere de Windows 8. Pe bune frate?!
Ah, și încă o chestie. Este trist să vezi oameni puși direct pe scandal. eMAG are cel mai bun sistem de retur produse, practic ți le primește cam orice le-ai face. Şi cu toate astea o tipă a sărit ca arsă doar auzind o discuție dintre doi tipi care se întrebau dacă le-ar trebui și factura: “Nu trebuie!!! Ne-au trimis-o pe mail, n-au cum să ne-o ceară! Sunt obligați să primească produsul înapoi!”.
Relaxează-te femeie și activează-te în caz că ceva nu este în regulă. Nu veni deja setată pe distrugere pentru că nu ești mulțumită de Allview-ul cumpărat cu 300 de lei. Şi mai amuzanți sunt ăia care au ceva personal cu eMAG de parcă ei ar fi producătorul device-ului de care nu sunt mulțumiți.
[youtube=http://youtu.be/28LfW-OtHR0&modestbranding=1&nologo=1&showinfo=0]
Şi încă o chestie. Toate casierele au mousepad ca al meu, QcK Mini. De aici deduc că mousepad-ul ăla este foarte rezistent și că oferă un raport calitate-preț foarte bun. Sunt mândru de alegerea făcută cu 6-7 ani în urmă.
Trust me, I’m an engineer!
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
eu am un a4tech ca pad… 😀 de pe vremea cs-ului. inca ma mai tine 🙂
Mai am un fost coleg de liceu care se laudă așa. Dau ăștia faliment cu voi.
eMag rules. Cam scumpi, dar PRO.
Bine ai venit, mă bucur că suntem de acord. O să ne înțelegem bine 🙂
Bine-nțeles 🙂
Pro means WHAT?!? Ce e PRO la ei ca eu n-am vazut…
Errr… Nu folosesc mouse pad. Suprafata monocroma de melamina lucioasa a biroului meu e MULT mai buna. Works like a charm! Pe de alta pare, am propriul meu “share” de probleme cu emag. As putea sa spun ca din vreo 6 tentative de a achizitiona ceva de la ei, doar 1 s-a concretizat. Un amarat de HDD de laptop, acum vreo 3 ani. De cele mai multe ori n-au avut ce ziceau ca e in stoc, sau mi-au zis ca astept 1 saptamana-10 zile pentru livrare la chestii marcate “in stocul magazinului”. Nope. Nu cumpar de la ei nici daca mi-ar da pe degeaba. Seriously… Am primit o chestie cadou, luata de la ei (mi-a zis cel care mi-a dat-o) – un router wireless. L-am dat mai departe. E un cadou excelent. :)) Cel care l-a primit l-a dat “la rate” in 3 saptamani. Si era totusi un TP-Link. Nu vreun Serioux…
Dubios, eMAG sunt recunoscuți pentru că au cele mai mari stocuri. Ai încercat recent (anul ăsta) să comanzi?
Ia auzi .. nici dacă-i gratis :))
Emag chiar sunt profi, cumpar frecvent de la ei. Daca urmaresti promotiile, chiar faci economii. Am returnat un produs pentru ca nu functiona corespunzator dar nu din vina Emag , ci a producatorului. De asemenea , nu mi-a venit o comanda a unui pachet mic de pampers intrucat nu era in stoc si ei mi-au trimis in loc un pachet mare pentru a acoperi neplacerea. Pana acum , nota 10 !
Servicii tot mai proaste.